(Pg)merrie Tinker 17 jaar naam RAYA

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kwebbelengel

(Pg)merrie Tinker 17 jaar naam RAYA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 12:48

Om een lang verhaalt kort te maken, zijn we opzoek naar deze Tinker merrie! 17 jaar en is gisteravond verkocht.
Wij hebben deze merrie een periode in ons bezit gehad, wegens haar onvoorspelbare gedrag bij onze dochter hebben we haar verkocht aan Tamara uit Uden, daar is ze gebruikt als kinderfeestjes pony. Ook daar bleek volgens deZe Tamara ze niet gelukkig te zijn geweest, en is ze naar ene Theo van straten/stralen gegaan.en heeft Tamara haar omgeruild tegen een jaarling.
De merrie zou volgens Tamara in haar bezit blijven.
Nu blijkt dat de eerste eigenaar haar graag terug wenst, en ik vandaag iedereen heb geprobeerd te bellen om te horen hoe of wat. Nu blijkt dat deze Theo haar gister verkocht heeft, maar ja aan wie???
Theo neemt zijn telefoon niet op en ik kan helaas niet woordelijk afgaan op wat Tamara mij verteld.

Wie weet waar deze merrie heen is gegaan. Verder info of vragen voor als nog via pb.

Ter aanvulling: ik heb net Theo aan de telefoon gehad, ze is verkocht aan mensen uit den helder!!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 10-09-15 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Twee posts samengevoegd

kwebbelengel

Re: (Pg)merrie Tinker 17 jaar naam RAYA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-15 15:07

Dankzij een liefdevolle pb gevonden!!!!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 12:12

kwebbelengel schreef:
Dankzij een liefdevolle pb gevonden!!!!

Daarom hier een slotje voor het overzicht.