[PG] Sjabir

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marisje2003

[PG] Sjabir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 21:14

Laatst bijgewerkt door Neonlight op 02-09-15 21:28, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd in titel en foto's in links geplaatst, maximaal 2 zichtbare afbeeldingen toegestaan

marisje2003

Re: [PG] Sjabir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 06:47

Afbeelding
Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 06:58

Hij stond inderdaad te koop op Stal van der Helm. Ik ben met een pensionklant wezen kijken, maar hij liep niet zuiver en wij hebben de koop afgeblazen. Hij zag er verder prima verzorgt uit.

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 07:00

Utixo schreef:
Hij stond inderdaad te koop op Stal van der Helm. Ik ben met een pensionklant wezen kijken, maar hij liep niet zuiver en wij hebben de koop afgeblazen. Hij zag er verder prima verzorgt uit.

Ik heb hem tijdje als verzorgpony in Staphorst gehad. Hij was bij mij juist heel makkelijk. Hoe bedoel je? Niet zuiver.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 07:01

Hij liep onregelmatig. Heeft verder niets met karakter te maken ;)

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 07:13

Dit was mijn oude pony. Ik heb nog veel foto's van hem. Ik heb hem gehad vanaf zijn 5e jaar tot zijn 12e jaar (ongeveer). Erg leuk om hem hier tegen te komen op bokt. Ik heb hem begin dit jaar nog opgezocht in Zoetermeer. De huidige eigenaresse gaf toen aan dat hij wat te moeilijk was voor haar kleine kinderen. Verder is hij (vond zij ook) een erg leuke pony.

Jammer dat hij onregelmatig liep. De pony is bij mij misschien twee a drie keer onregelmatig geweest. Hij was begin dit jaar ook goed.

marisje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-15 20:19

anoeska1990 schreef:
Dit was mijn oude pony. Ik heb nog veel foto's van hem. Ik heb hem gehad vanaf zijn 5e jaar tot zijn 12e jaar (ongeveer). Erg leuk om hem hier tegen te komen op bokt. Ik heb hem begin dit jaar nog opgezocht in Zoetermeer. De huidige eigenaresse gaf toen aan dat hij wat te moeilijk was voor haar kleine kinderen. Verder is hij (vond zij ook) een erg leuke pony.

Jammer dat hij onregelmatig liep. De pony is bij mij misschien twee a drie keer onregelmatig geweest. Hij was begin dit jaar ook goed.

Was u de eerste eigenaar? Deze is dan wss de 2e van familie Veldman

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 20:30

marisje2003 schreef:
anoeska1990 schreef:

Was u de eerste eigenaar? Deze is dan wss de 2e van familie Veldman

Klopt. Zij hebben Sjabir van ons gekocht.

Virnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 18:08

Sjabir is inmiddels bij ons beland. Het gaat heel goed met hem. Hij staat veel buiten en wordt recreatief gereden door onze dochter van 9. Die heeft ook een welshje en ik heb hem als vriend voor de kleine pony gekocht. Hij mag lekker met zijn vriendin spelen, lekker buiten zijn, paard zijn en heeeeel veel geknuffeld worden.
Hij is in de afgelopen jaren behoorlijk aan vertrouwen verloren en is zeker geen allemansvriend. Hij blijft bij ons en wij willen hem nooit meer kwijt.
Hij is happy!!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 18:20

Lailo schreef:
Sjabir is inmiddels bij ons beland. Het gaat heel goed met hem. Hij staat veel buiten en wordt recreatief gereden door onze dochter van 9. Die heeft ook een welshje en ik heb hem als vriend voor de kleine pony gekocht. Hij mag lekker met zijn vriendin spelen, lekker buiten zijn, paard zijn en heeeeel veel geknuffeld worden.
Hij is in de afgelopen jaren behoorlijk aan vertrouwen verloren en is zeker geen allemansvriend. Hij blijft bij ons en wij willen hem nooit meer kwijt.
Hij is happy!!

Omdat de pony gevonden lijkt komt hier een slotje voor het overzicht.