Ik vroeg me af of mijn dochters van vereniging moeten veranderen omdat we nu in een andere plaats op stal zijn gaan staan (van Geldrop naar Someren). Ik meen dat deze stal in een andere regio valt maar dat weet ik niet zeker
Moeten we nu veranderen van vereniging ivm andere regio?
Mogen we gewoon bij deze vereniging blijven rijden in de regio van de 1e stal (mits dit dus een andere is)
En als we willen/moeten veranderen, kan dit dan per oktober of kan dat dan pas per januari?
Volgens mij mag je zelf weten waar je bij de vereniging zit. Wel geldt deze plaats waar de vereniging zit voor de regio waar je eventuele selectie wedstrijden rijdt.
Yom
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-15 17:06
ja dat klopt, maar het gaat er mij meer om of ik mag of zelfs moet veranderen en per wanneer dat dan zou moeten/mogen
Het moet sowieso niet. Het mag wel, mag in theorie ook midden in het jaar alleen betaal je dan dubbel lidmaatschapsgeld en ik meen ook extra nog voor het aanpassen van je startpas. Als je ervoor kiest om te wijzigen zou ik dat dus mooi per 1 januari doen.
Vero
Geplaatst: 29-08-15 17:13
Je mag zelf weten waar je rijd. Ookal woon je in zuid Limburg en rijd je op Friesland. Mag allemaal. Of het handig is is een tweede, je hoeft dus niet weg, mag wel.
Yom
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-15 17:18
qua afstanden naar wedsrijden oid zal het niet uitmaken denk ik