Omdat een full siliconen grip rijbroek ondanks twijfel toch goed bevalt vroeg ik mij af of het mogelijk is om 'gewone' rijbroeken te voorzien van (reepjes, bolletjes,...) siliconen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Er bestaat wel een spray om tapijten anti slip te maken maar is dit ook geschikt voor textiel?
Ik ben ook benieuwd! Nu je eenmaal dit soort rijbroeken gewend bent zijn de oude broeken opeens toch vrij glad, dus zou dit een mooie oplossing zijn. Hoe heb je dat precies gegaan?
opisop_shop
Geplaatst: 17-03-16 07:46
Zo. Zondag de broek geprobeerd. Volgens mij werkte het prima. Heb geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Gisteren is de broek gewassen en zelfs kort even in de droger geweest wat eigenlijk niet mag. Zit er nog prima op. Ik kan me voorstellen dat het er naar verloop van tijd wel afgaat maar dan zou je het opnieuw kunnen doen natuurlijk. Ik had een soort sock stop maar dan ander merk. Kostte rond de zes euro. Wie volgt?
boerinnetje
Geplaatst: 17-03-16 08:17
Wat handig! Ik hou van de full grip broeken, maar heb er nog een paar liggen zonder. Wat heb jij precies gebruikt opisop_shop? En dat je dat op je nieuwe broek durft uit te proberen
Xsuus24
Geplaatst: 17-03-16 08:35
Zo, dat is goed gelukt . leuke tips!
Antonius
Geplaatst: 17-03-16 09:55
Wil ik ook proberen! Hier ook benieuwd welk product je precies gebruikt hebt opisop? En ik woon in België dus zou leuk zijn als ik het online kan vinden...
Beetje suf maar bij het openen heb ik het label beschadigd waardoor de naam niet meer te lezen is. Tip: Die het niet over leren kniestukken want dat pakt niet. Aldus mijn oude rijbroek
Antonius
Geplaatst: 17-03-16 11:44
weet je nog waar je het gekocht hebt? Ik weet gewoon niet hoe ik dit online moet zoeken...