Verschil BR Zenith classic en Zenith II

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Melisding

Verschil BR Zenith classic en Zenith II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 17:28

Zoals de titel al doet vermoeden, vroeg ik mij wat de verschillen zijn tussen de varianten van de BR Zenith?
Dan gaat het niet om de verschillen tussen de versies met steentjes etc. Maar echt om de zenith 1 en zentith 2 om ze zo te noemen.
Het uiterlijk is ietsjes anders dat spreekt voor zich.
Zit er ook verschil in de pasvorm?

Ik hoor het graag, voordat ik iets ga bestellen.

(Overigens heb ik momenteel de zenith classic maat 55 in zwart. Helaas is deze nergens meer te verkrijgen tegen een aantrekkelijke prijs)

princie1999

Woonplaats: Naast mn buren, tegenover mn overburen en naast mn andere buren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 18:53

Ik heb ze beiden gehad, de BR Zenith Classic heb ik een maand kunnen gebruiken, de andere heb ik minstens een jaar gebruikt. Die andere heb ik 2 keer gehad. Classic is volgens mij korter qua lengte, vanaf de klep naar de achterkant dus. Daar moet je echt het "bijpassende hoofd" voor hebben. Ik had dat niet met mijn enorme kop :') Dus als je Classic koopt, pas hem eerst!! En als hij ook maar iets niet past, niet pakken, want dan past hij na een maand helemaal niet meer...

Als je al een Classic hebt gehad (en langer dan een maand hebt kunnen gebruiken :+ ) kun je makkelijk de Classic kopen, want dan past hij. Als je die andere wilt kopen, zou ik als ik jou was eerst passen, want deze kan dan te lang zijn.

Overigens scheelt dit weinig, maar als je hoofd snel groeit of je hebt een lang hoofd (of juist kort) scheelt dit wel degelijk iets!

Ik hoop dat ik je geholpen heb?

Melisding

Re: Verschil BR Zenith classic en Zenith II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 18:57

Bedankt voor de reactie! Ik heb nu weer een classic maar wilde er nog een andere kleur bij. Denk dat ik dan de nieuwe versie ook maar eens ga passen.