Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Snollygoster schreef:Ik heb ook ooit een jong paard een paar keer meegenomen voordat ik officieel ging starten met hem, er staat bij de vereniging waar ik bij rij toch niets van in het reglement
Cas123 schreef:Vriendin van me had een ervaren pony mee waar ze mee starten en een jonge pony die ervaring op moest doen. Idd helemaal in geknot en de witte voetjes gewassen. Heeft los gereden en daarna een proefje om te oefenen. Nooit iemand over gehoord
0000 schreef:Snollygoster schreef:Ik heb ook ooit een jong paard een paar keer meegenomen voordat ik officieel ging starten met hem, er staat bij de vereniging waar ik bij rij toch niets van in het reglement
Dat hoeft ook niet, staat namelijk gewoon bij de KNHS in het reglement. De vereniging bepaalt dat niet. Op verreweg de meeste wedstrijden is het ook echt enorm storend en zal het wel degelijk opvallen. Kan je het echt niet laten ga dan in ieder geval naar een concours met een stuk of 6-10 ringen en veel losrijruimte dan is voor anderen een stuk lastiger te zien of je ergens de ring in bent geweest of niet plus dat in dat geval een extra paard in verhouding ook echt weinig uitmaakt.