Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kahawa schreef:Waar lees je dat? In van die paardengroepen?
Ik lees het iig nooit, maar kom sws uit een andere regio, want hier hoef ik nooit het paspoort te laten zien.![]()
Wel een keer over een uitspraak van een jurylid, maar was toen vooral inhoudelijk of het zinvol was om stappen te ondernemen zonder bewijs ja/nee. Dat ging ook om een zeer kwalijk incident en iets wat niet in de sport thuishoort.
nicole_floor schreef:Ik kom het gelukkig niet tegen. Alleen soms van in de trant, jaa de jury dacht er anders over als wij. Maarja dat vind in nog wel kunnen.
_Zoe schreef:Ik ga wel vaak mee schrijven toevallig ook al twee keer de Groningse kampioenschappen maar soms komt het ook (zelfs met zulke grote wedstrijden) voor dat de ene wel eens iets mist. Zo hadden we in de winter een paard dat drie keer changeerde in uitgestrekte galop aan het begin, was m dus bij ons een 4 dacht ik, de ander has het begin gemist en gaf een 7. Of bijvoorbeeld als de andere jury een paard dat te diep loopt op elk punt afstraft en wij het alleen bij die punten onderaan hadden afgestraft.