Ruzie met mijn borsten

Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Debby614

Ruzie met mijn borsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 10:45

Sinds kort heb ik ruzie met mijn borsten tijdens het rijden. Ik draag op de dag altijd Minimizer BH's van de honkemoller, niet charmant maar zitten heeel lekker met mijn 80D. Met paardrijden deed ik daar dan een sportbh over heen, ook een stevige van de honkemoller.

Tegenwoordig heb ik 75 C ( ben afgevallen). Alleen een gewone bh met rijden zit echt niet lekker. Maar alleen een sportbh vind ik eigenlijk ook niet lekker. Ik ben best wel gewent aan de beugels, en een stevige sportbh waar ze samen in zitten voelt net zo onconfortabel als een gewone bh.

Een gewone bh + sportbh er overheen blijft het lekkerst zitten maar dit voelt zo overdreven met mijn toch wel normale cupmaat. Hoe doen andere dat dan? Zo grote borsten heb ik niet meer.... o
Moet ik gewoon alleeen een sportbh aantrekken en er maar aan wennen?

NadineW

Re: Ruzie met mijn borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:49

Als jij een sport bh + een gewone bh lekker vindt zitten, dan doe je dat toch gewoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:50

Precies, als jij het lekker vindt zitten... Gewoon dragen toch? :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 10:51

NadineW schreef:
Als jij een sport bh + een gewone bh lekker vindt zitten, dan doe je dat toch gewoon

Dit.

Rij zelf met shock absorber, die vind ik erg fijn.

KarinBrunink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:04

Ik heb zelf 70 E en ik pak in een sportbh altijd net een maat kleiner. Dus in dit geval een 70 D, dat zit net wat lekkerder. (Dan weet je zeker dat er niks beweegt) En ik draag er geen normale bh onder, dat is niet nodig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:07

Chocopasta schreef:
NadineW schreef:

Dit.

Rij zelf met shock absorber, die vind ik erg fijn.

Idem :j Zeker een aanrader!

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 14:22

Hier ook een shock absorber fan. Heb er wel erg aan moeten wennen, ik noem het mijn harnas, maar ik rij echt niet meer met een gewone of andere sport bh.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:09

Ik heb ook de shockabsorber en daar overheen doe ik vaak zo'n strak fitness topje (idd net een maat kleiner). Blijft een lastig iets die borsten tijdens het paardrijden :')

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:15

Ik heb een veel kleinere cupmaat, maar met sporten draag ik ook een gewone bh + sportbeha, of gewone bh + sporthemdje met ingebouwde sportbeha. Zit gewoon veel prettiger. Is zo'n hemdje niets? Bij de Hema hebben ze ook fijne, en is gunstig geprijsd om eens uit te proberen.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 12:20

Bij de Hema hebben ze voor een tientje hele fijne tops. Ze noemen het zelf sportbeha's, maar daarvoor geven ze mij te weinig steun.
Ik draag ze graag over mijn (sport)bh als ik iets onderneem waarbij ik mijn borsten minder actief wil hebben dan de rest van mijn lijf.
Ook hier flink wat kg en een paar cupmaten afgevallen. Doe het nog steeds en heb ook het idee dat het nog steeds beter is, ondanks dat ik niet echt meer grote borsten heb. Sterker nog.. als ik ze zo heb ingepakt, blijft er helemaal niets meer vanover :)

yasminevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 20:25

je hebt ook sport bh's met beugels. heb ze al regelmatig voorbij zien komen. misschien eventjes kijken bij H&M heeft tegenwoordig veel sportartikelen. en anders waarom niet met bh en sportbh blijven rijden als dat fijn zit!

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:42

Www.kramer.nl daar heb je een hele serie bh's speciaal voor amazones. Ik heb 80 E en de dames zitten heerlijk stil. Ook als ik hem met Zumba aan heb trouwens.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 21:59

Shockabsorbers maken inderdaad hun naam waar. Ik kan ze ook aanraden. Ik heb zonder beugels maar er is er ook een met beugels, de active D zo te zien.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 07:55

Draag wat je fijn vind. Ik draag geen bh, hooguit een sporttopje, maar heb ook niets nodig. Maar draag wat jij fijn vindt. Met beugel maakt toch niet uit als je daar geen last van hebt met rijden?
De Decathlon heeft ook sport-bh's, mogelijk kun je daar iets vinden. Alleen ik ben geen ervaringsdeskundige.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 07:59

Hier ook een 75B/C en heb nooit ergens last van. Rij met de goedkoopste bh's die er zijn. Nou heb ik geluk want ze zijn vrij 'stevig' dus ze zijn sowieso niet zo beweeglijk. :+

Maargoed, als jij een bh+sportbh fijn vind dan moet je dat lekker aantrekken. Enige dingetje is dat als je je ribbenkast vrij goed voelt (zoals bij mij, m'n ribben zijn altijd vrij zichtbaar, zit geen spek op) dat die sportbh je beugels wel erg hard op je ribben duwen. Toen ik nog echt fanatiek sportte (10jr geleden :+) is mijn botvlies er ooit van gaan irriteren en mocht ik met sporten geen beugelbh's meer aan.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 08:02

Heb je wel de goede maat???
Want daar wil vaak het probleem nog wel eens zitten, je kunt bijv een 70D proberen.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 08:03

Voor sporten als paardrijden en hardlopen wordt volgens mij altijd een goede sportbh aangeraden. :) Bij hardloopwinkels hebben ze level 4 sportbh's. Duur, maar zeker waar voor je geld. :)

irry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 10:50

Ik zweer ook bij de shockabsorber, heb ook een zonder beugels, en het vormt echt een harnas waardoor je niets meer voelt bewegen. Enige wat ik minder vind is dat je zweetdruppels er in blijven zitten als je zweet hahaha

WingsToFly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:08

Ik droeg altijd goedkope sport bh's maar heb nu hetzelfde probleem als de TS; het zit gewoon niet lekker meer. Ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe, maar alles wat ik heb geprobeerd was of zo strak dat ik er niet in pas, of te los, óf (het meest vervelende ooit als je het mij vraagt) had een kriebelend randje. (Hema, en dan van dat sticksel, ik dacht wat overkomt me nu maar het was gewoon echt scherp. Bah.)
Ik ga kijken voor een shockabsorber - klinkt heel dramatisch die naam maar hey, als het werkt, graag!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:15

Bij 75C kun je ook geen BH dragen, heb je ook nergens last van.
Vraag is of deze maat wel de jouwe is.

Ik heb nog iets meer maar draag liever niks, kan ik in de zomer natuurlijk niet maken dus sporttopje maar lang leve de herfst en winter!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 18:24

Shockabsorber!!

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 19:50

Heb net een shockabsorber binnen! Ga hem zo passen maar ziet er erg sterk uit

EquiLibri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:11

Ik rijd ook met shockabsorber, cupmaat doe ik ook eentje kleiner dan gewone BH's. Die dingen zitten strak ingesnoerd dan, dus nergens last van :+

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:17

De mijne hebben uit zichzelf steun genoeg zonder bh dus ik kan je niet helpen

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 13:23

ik heb deze http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... 2wodWz4KwQ

Tot nu toe degene waar ik het meest tevreden mee ben.
Moet je wel degene nemen met extra haakje gezien de rits nog wel eens wil los gaan.

Voorheen reed ik ook altijd met extra bh (beugel met vulling en daar nog een sport overheen) maar dat is nu niet meer nodig :D