Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 01:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Eef_Bam
Geplaatst: 18-08-15 21:55
Zorgt de bodyprotector er juist niet voor dat je rechter op zit en daardoor minder last hebt? Een bodyprotector dwingt natuurlijk een beetje af om rechtop te zitten. Een rugbeschermer zit vast vrijer, maar dan krijg je misschien juist weer last van je rug?
Helpt het intapen van je rug door de fysio je dan ook niet? Dat zorgt ook voor een dwingende werking, maar met meer bewegingsvrijheid als een protector. (Geeft alleen geen enkele bescherming, maar daar gaat het je zo te lezen niet om)
Oefening/kracht training om je rugspieren spieren sterker te maken? Mij lijk dat een veel betere oplossing en weet zeker dat je op later leeftijd daar ook veel meer plezier aan heb dan dat je nu al aan dit soort middelen moet grijpen.
ChanelR
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-15 23:16
.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 01:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb zelf scoliose en heb vaak ook pijn in me rug. Wat bij mij wilt helpen, ja klinkt heel stom maar werkt wel, is van dat corrigerende ondergoed. Dat voor de "platte buik" zorgt zeg maar. Dat zit best wel strak en hoog en geeft mij net dat beetje extra steun. Ooit als tip gehad.