[EG] Fokker kwpn paard valeron x revenge w gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

veerkee

[EG] Fokker kwpn paard valeron x revenge w gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-15 20:05

Hallo,

Sinds een tijdje ben ik opzoek naar de fokker van mijn paard, ik zou het namelijk heel leuk vinden om veulenfoto's van hem te hebben. Hij zou gefokt zijn in Weert en op zijn paspoort staat N. nijsten. Het gaat dus om een ruin van valeron x revenge w , de moeder heet VIETA en hij is geboren in 2010.

Nu ben ik er inmiddels al achter dat het om ene Nathalie gaat.

Ik zou heel graag contact met haar krijgen en heb al pogingen gedaan via facebook maar ze ziet het niet op facebook en ik denk dat dat is omdat zij haar instellingen zo heeft staan. Ik heb zelf ook al meegemaakt dat ik berichten niet zie van mensen waar ik geen vriend mee ben. Ook kan ik haar geen vriendschapsverzoek sturen omwille van haar instellingen.

Ik zou heel graag in contact komen met haar en misschien is er iemand die een e mail adres van haar heeft, graag zou ik wel hebben dat je dat in prive naar mij stuurt ivm de privacy van die mevrouw.

Alles waar jullie me mee Kunnen helpen is welkom, ik kijk erg uit naar de reacties.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 16-08-15 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd in titel

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:46

Je zou een email naar het KWPN kunnen proberen om het adres te krijgen van N. Nijsten ... als eigenaar die de fokker van zijn paard zoekt.

veerkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 18:33

opgelost