[PG] : Hidde, 25-jarige schimmel ruin.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LisanneLovex

[PG] : Hidde, 25-jarige schimmel ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 22:51

Ik ben opzoek naar mijn oude verzorgpony die plotseling weg moest naar een andere stal (waarschijnlijk een rusthuis), hij ging hier naartoe op 31 juli 2015. Hij komt van een stal uit Amsterdam-Osdorp en heeft daarvoor op een manege gestaan in Nieuw Sloten, ook in Amsterdam. Ik heb geen idee hoe ver hij nu staat vanaf zijn oude stal. Hidde is met pensioen en wordt dus niet meer bereden. Hij staat waarschijnlijk veel op het land, mogelijk ook in de winter. Hieronder zal ik foto's van Hidde plaatsen. Het gekleurde halster heeft hij mogelijk nog steeds om, aangezien dit zijn enige halster was. Hier nog een beschrijving van Hidde: Het is witte pony met een schofthoogte van ongeveer 1,40 meter, hij is niet dun en niet dik, heeft een grijs neusje en lange manen met een bescheiden voorpluk.

Wil hem heel graag nog een keer opzoeken om te kijken hoe het met hem gaat, hoop dat jullie me kunnen helpen.

Afbeelding
Afbeelding

LisanneLovex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 11:43

Upje, kan iemand mij alsjeblieft helpen? Er bestaat het gevaar dat zijn baasje hem weer onder het zadel wilt brengen, wat het einde van zijn rug, benen en misschien ook wel zijn leven betekent!

LisanneLovex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 16:18

Upje!

mrie

Re: [PG] : Hidde, 25-jarige schimmel ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 16:42

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar klopt dat verhaal over dat rusthuis wel? Is hij niet verkocht voor t vlees? Hebben ze mij ook eens wijsgemaakt rusthuis, nou niet dus.