vakantie met manege in het buitenland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee2002

vakantie met manege in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 19:37

hoi bokkers,
Ik zoek een betaalbare vakantie in het buitenland met een manege voor mijn kinderen.
weet iemand iets voor ons?

Licor

Re: vakantie met manege in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:09

Ik heb ooit op zo'n camping in Oostenrijk gestaan.. daar was heel veel te doen voor kinderen en het manege deel was in cowboy stijl.. hoewel er wel gewoon Engels gereden werd..
Ik durf zo alleen niet meer te zeggen welke camping dat nou was aangezien ik zelf nog jong was toen.. ga het voor je navragen

RoronaZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:58

Ik weet niet of je Engels of Western wil, maar in Zweden ligt bij het plaatsje Ekshärad de Sun Dance Ranch die buitenritten organiseert in Western style. Je kan ook een hele week boeken. Eigenaresse is heel aardig. Verder heb je in die week een avondrit en je gaat zwemmen met de paarden. Je kan ook lessen boeken. Ik heb er zelf een keer zo'n week gedaan en het was een geweldige ervaring. Eigenaresse is Nederlands. Volgens mij was het ook niet zo duur.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:17

Haflingerhof in Westendorf, Oostenrijk! Echt een fijne manege om gewoon verantwoord te rijden. Appartementen zijn naast de manege (zelfde eigenaar) heel leuke, lieve pony's ook.

Ze kunnen zowel lessen als buiten rijden daar.

Verder vond ik vroeger Gindlgut in Flachau geweldig, de hele dag op een pony rondscheuren zonder zadel :+ t was er altijd heel rustig omdat ze geen reclame meer maken maar daardoor mochten we dus alles. Ben er 6 keer geweest en toen werden we echt te groot voor de shetlander kruisingen, want groter dan 1.20 ong. hebben ze niet.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:17

De oude watermolen in Tsjechië. Je kunt hier op de camping of in het hotel verblijven en de paarden staan op hetzelfde terrein. Er is mogelijkheid om les te krijgen in de bak, of (lange) buitenritten te maken. Natuurlijk alles afhankelijk van het niveau. Begeleiding is in het Nederlands: www.deoudewatermolen.nl

frisian_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:20

Kollerhof.de
In zuid Duitsland, schitterende omgeving, leuke en goed verzorgde paarden en een prachtig appartement

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:21

Le bois de l espau,in Frankrijk. de link staat in mijn onderschrift. Paardrijden is mogelijk, niet al te duur en mooie omgeving, waarbij paarden ook in het wild lopen, ook erg leuk om door heen te lopen :)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:21

horsies5 schreef:
Ik heb ooit op zo'n camping in Oostenrijk gestaan.. daar was heel veel te doen voor kinderen en het manege deel was in cowboy stijl.. hoewel er wel gewoon Engels gereden werd..
Ik durf zo alleen niet meer te zeggen welke camping dat nou was aangezien ik zelf nog jong was toen.. ga het voor je navragen

Ik heb t nageveaagd en de camping was in aschau, Oostenrijk
Erlebins comfort camping aufenfeld
Heb t daar als kind super naar mn zin gehad

vaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:28

roosquinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:58

In de omgeving van Zell am See (Oostenrijk) kan je ook goed terecht voor paardrijden. Je hebt daar ook campings en volgensmij is er ook een hotel waar je ook kan paardrijden. Verder is het ook een mooie omgeving waar er ook veel te doen is :)

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 16:47

Kijk een op www.mnky.de
Nederlandese familie met groot appartement en paarden naast de deur

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:56

ijspeert schreef:
Kijk een op http://www.mnky.de
Nederlandese familie met groot appartement en paarden naast de deur

:wave: gaat ie fijn daar?

Ik heb geen mening over de opgegeven lokaties, maar ik denk wel dat het handig is als TS iets beter specificeerd wat ze/hij wil want anders kun je probleemloos een heel topic vullen.

Of anders gezegd: ik zal even zeggen waar het niet kan: nergens........