De normale mondoni laarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elise95

De normale mondoni laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 16:36

Waar zijn de normale mondoni laarzen gebleven. Kijk ik er nou echt overheen?

Ik zweer echt bij deze laarzen, deze zitten zo fijn :) Maar nu zat ik op de divoza website te kijken en kon ik ze niet meer vinden. Wel een soort gelijk model, maar hierbij is de maat 40H 3cm wijder bij de kuit dan die ik nu heb, dus dat gaat helaas niet passen.

Gaat om dit model
http://www.divoza.com/nl/mondoni-field-rijlaars

xAlexineee

Re: De normale mondoni laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:08

Je bedoelt denk ik de Mondoni Plain rijlaarzen? Ik zag ze er ook niet meer bijstaan inderdaad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:13

Plain, Field en Cardiff zijn al een tijd uit de collectie gehaald dacht ik. Daarom was er een poos geleden heel veel korting op die laarzen omdat de laatste modellen weg moesten.

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:19

Ik heb net ook nieuwe laarzen gekocht bij de divoza, precies hetzelfde als in de advertentie die jij plaatste, maar dan is het zwarte randje bij de zwarte laars bruin. Heb zelf ook niet zulke brede kuiten, en deze laarzen zitten heerlijk! Zal vanmiddag wel eens kijken welke het precies zijn! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:22

Larissajulia schreef:
Ik heb net ook nieuwe laarzen gekocht bij de divoza, precies hetzelfde als in de advertentie die jij plaatste, maar dan is het zwarte randje bij de zwarte laars bruin. Heb zelf ook niet zulke brede kuiten, en deze laarzen zitten heerlijk! Zal vanmiddag wel eens kijken welke het precies zijn! :)

Die heb ik ook, Mondoni Kendal heten die. Heel fijne laarzen met soepel leer, hoefde ik niet in te lopen en nagenoeg hetzelfde als de laars uit je link, alleen is het leer een stuk soepeler en is hij wat versierd met bruine piping langs de randen.

http://www.divoza.com/nl/mondoni-kendal ... tAodBnkJYA

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:25

Ik heb ook hele goede ervaringen met de Mondoni laarzen, echter onlangs dezelfde besteld (qua maten) dan dat ik heb maar dan in het zwart. En helaas te klein.

xAlexineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:26

Gaat bij jullie niet vaak de rits open tijdens het rijden? Daar had ik altijd last van met mijn Mondoni laarzen

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:27

Yezzi schreef:
Larissajulia schreef:

Die heb ik ook, Mondoni Kendal heten die. Heel fijne laarzen met soepel leer, hoefde ik niet in te lopen en nagenoeg hetzelfde als de laars uit je link, alleen is het leer een stuk soepeler en is hij wat versierd met bruine piping langs de randen.

Oja, die waren het! Zitten heerlijk inderdaad! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:28

Rits niet open, wel allebei stuk na driekwart jaar.

xAlexineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:30

Bij mij gingen ze dan uiteindelijk wel ook stuk bij de rits, vond het wel altijd zonde, want het waren fijne laarzen en ook niet heel duur, jammer dat ze uit de verkoop zijn gehaald :(

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 15:26

Yezzi schreef:
Larissajulia schreef:

Die bruine pimping vind ik dus verschrikkelijk :o

Rits gaat inderdaad stuk na een tijdje maar voor een tientje kan je er zo een nieuwe inlaten zetten bij de schoenmaker.

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:31

Mijn zusje heeft inderdaad die met het bruine randje, maar die kun je als je wilt met zwart ledervet gewoon zwart maken. Weg bruin randje.

Ik heb zelf de field onder tussen ruim 3 jaar en bevallen mij nog steeds. Rits is ook nog nooit los of kapot gegaan.