Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
countryhorse schreef:Equinologica schreef:In de natuur kunnen paarden hun eigen 'vrienden" kiezen. In gevangenschap bepalen wij min of meer met wie de paarden "bevriend" moeten zijn. In een grotere ruimte kunnen ze elkaar ontwijken als ze elkaar niet mogen.... dit wordt in een stal, en in een trailer al helemaal, een ander verhaal.
Als het echt zo erg is als je beschrijft en het bovenstaande wat al eerder genoemd is helpt niet. Dan denk ik dat je moet accepteren dat het met dat paard niet matcht! Mij moet je ook niet samen met iemand die ik niet mag in een ruimte zetten..... zou ik heel vervelend vinden[/quote
Helaas zit het zo niet helemaal in elkaar, mijn merrie vecht met alles wat voor haar voeten komt. op stal en in de trailer moet ze haar gemak houden. Ik kan haar gewoon met de anderen laden, wel met het neusje op d'r eigen kant en geen neusjes bij/tegen elkaar. Ik treed wel op wanneer er gepiept wordt, ook dit kun je trainen.