Ik zag op een topic een foto van iemands wedstrijdtenue waarbij ze roze accenten in het rijjasje verwerkt had met daarbij een cap HH Challange met roze accenten. Ik vond dit echt super tof, alleen ben ik niet zo'n fan van de draaiknop. Weet iemand toevallig of er andere caps zijn met kleine roze accenten?
dankjewel! deze caps was ik ook al tegen gekomen, helaas vind ik het model van decathlon minder en die andere vind ik net iets té roze. Ik heb al lang licht blond haar, ik ben bang dat het dan iets te barbie wordt haha
Heb je deze al in het echt in handen gehad? Ik heb de versie met zilver en echt die 'draaiknop' waar jij het over hebt zit er al lang niet meer op, wel een ander subtieler verstelbaar systeempje. Maar moet eerlijk zeggen dat ik daar behalve eerste keer ff instellen nooit wat van gemerkt heb meer
Oh oke! ja ik heb inderdaad mijn casco capje van 15 jaar geleden in gedachte haha! Ik zit heel erg te twijfelen over de hh challenge cap met roze sparlke, want ben bang dat het te roze is. ik heb een blauw wedstrijdjasje en cognac petrie laarzen. wat denken jullie?
Ik zag het al, nieuw keurmerk cappies komen pas rond december uit, dat duurt mij natuurlijk te lang haha. Als het goed is ligt mijn nieuwe jasje thuis op mij te wachten als pakketje, ben bijna thuis dus ben super benieuwd!