Ik zie af en toe zoiets langskomen op bokt en hou dit subforum ook altijd in de gaten, en ik dacht; waarom zou ik zelf niet eens gaan?
Ik woon redelijk in de buurt van wat bos, maar ook wel tussen veel grote wegen. Toch wil ik graag vanaf huis vertrekken, zonder eerst met de trailer te hoeven. Ik heb een aantal trainingspaardjes op een weiland een stuk verderop staan, dus daar wil ik dan de route ook langs laten lopen. Zowel omdat het handig is dat ik dan nog even zelf kan voeren/checken of alles goed gaat etc. als dat het een makkelijke/goedkope slaapplek is

Ik heb een soort opzetje van de route uitgezet. Die gaat langs Wierden, Nijverdal, Hellendoorn, Haarle, Markelo, Goor, (Ambt)Delden en Azelo. Totaal ongeveer 165 km, wat ik hoop te redden met 6 overnachtingen (2x op het weiland van mijn trainingspaardjes, 1x bij K&K pleats in Ambt Delden, en 3 nog nader te zoeken plekken --> rond de Holterberg, rond Nijverdal en rond het Twentekanaal bij Delden zou het beste in deze route passen, dus als iemand nog tips heeft in die omgeving of bokkers die wel een slaapplekje willen verhuren voor een nachtje, hoor ik dat graag
).Dit is de route hoe ik hem nu heb: http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1596349
Ik ben er nog niet over uit of ik alleen wil gaan of met iemand anders. Alleen is ook maar zo alleen. Maar anders moet ik nog iemand vinden die dit ook een leuk idee vindt en mee zou willen. Ik heb eventueel wel twee geschikte paarden.. Ik dacht zelf een beetje aan de periode rond de herfstvakantie. Dat is mooi na alle vliegen, maar nog niet heel koud.
Maar ik ben er eigenlijk dus nog niet over uit
Dus alle tips en (overnachtings)ideeën zijn welkom
Ik geef het de naam trektocht omdat ik wel elke nacht ergens anders wil slapen en daarheen wil trekken. Maar noem het hoe je wilt.