Beetje een vroege vraag, ik weet het, maar dan ben ik vast voorbereid en kan ik al nieuwe dekens inslaan
Ik heb mijn paard afgelopen winter half geschoren en heb toe uiteraard dekens gebruikt maar hij kreeg van zijn staldekens enorme schuurplekken op de borst, ook een borstbeschermer hielp hier niet bij.
Ik heb hem toen zijn buitendeken(Bucas turnout light) ook op stal omgedaan en binnen twee weken was alles weg.
Ik heb dus besloten nu alleen nog Bucas dekens te kopen, omdat deze heel goed liggen en tenminste een beetje sloopvast zijn.
Maar nu heb ik afgelopen winter tot max 500gr staldekens opgehad op de écht koude dagen(hij staat in een buitenstal dus iets frisser als een normale stal) en met de sneeuw enz, en de Bucas Turnout is er alleen in 0, 150 en 300 gram. Aangezien ik hem deze winter misschien wel helemaal wil scheren wil ik toch de mogelijkheid hebben er meer op te leggen.
Kan ik die Turnouts stapelen? Dat ik bijv een 300 en een 150 over elkaar leg? Of is er een ander model dat ook zo'n gladde binnenvoering heeft dat dikker is?

).