De weg door bossen bij Heemskerk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

De weg door bossen bij Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-15 22:22

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen (of als je in de buurt bij ingang Oudendijk staat zin heeft om het mij live te laten zien) hoe ik te paard een lekkere ronde door het duin kan maken (en ook bij de kruisberg, johanneshof of het ruiterhuys kan komen) of met mijn paard rijdend door het duin bij de strandopgangen kom.

Ingang oudendijk gaat het om, dit is voor mij onbekend terrein. Ingang aan de rijksstraatweg ken ik :)!

Mijn dank is vast groot!

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 12:52

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-15 13:17

Yvette01 schreef:
Hallo Karlijnxxx,

Er zal zich vast nog wel iemand hier op Bokt melden om je "Live"de weg te wijzen, maar als je niet langer wilt wachten, kun je met de ruiterrouteplanner alvast alleen op pad.

http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =243#stap4

Veel plezier

Perfect, precies wat ik zocht!

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-15 14:16

Perfect, precies wat ik zocht![/quote]

Graag gedaan hoor. Houdt de site en routeplanner maar goed in de gaten, want ook in Noord-Holland zijn enkele vrijwilligers hard aan het werk. Zij zorgen er met veel enthousiasme voor dat we steeds meer routes en verbindingen er tussen digitaal in kaart kunnen brengen. Niet alleen in de duinen, maar ook in de polders zal het netwerk worden uitgebreid.