Waar op letten met wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sunne0313

Waar op letten met wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 16:42

hoi!
ik rijd morgen mijn eerste officiele knhs wedstrijd in Zevenaar *\o/* nou heb ik heel veel gezocht op bokt en gewoon op google enzo van wat ik allemaal moet weten en waar ik op moet letten, maar misschien weten jullie nog iets? :j gewoon waar ik op moet letten bij de proef en ja eigenlijk alles. mijn proef wordt niet voorgelezen want mijn ouders kunnen dat niet haha en ja er is verder eigenlijk niemand.
dus graag hier onder jullie tips en tricks voor wedstrijden (mag ook gewoon gaan om de voorbereiding of vechten enzo) bedankt!
Groetjes Sunne :D

nine1987

Re: Waar op letten met wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:01

Alle spullen die je op wedstrijd nodig hebt, in 1 tas doen..
Paspoort, plastron, proevenboekje, name it..

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:15

Inderdaad, alles de dag op voorhand klaarleggen wat je mee moet nemen, en ook de kleren die je gaat aandoen. Best trek je ook een trainingsbroek over je witte broek aan zodat deze niet vuil kan worden voordat je gaat rijden ;)

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:23

Vandaag alles klaarleggen en dubbel checken. Je kunt op de wedstrijd zelf vragen of iemand anders je eventueel voor wil lezen? Verder netjes de hoeken door en er van genieten!

Vergeet je paspoort/startkaart niet!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:24

Neem iets van babydoekjes mee voor als je paard besluit nog even vies te willen worden tijdens het inrijden :P

evelien11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:40

Nog even vanavond checken of de starttijden niet zijn veranderd. Ook bij aankomst navragen of er nog wijzigingen in het programma zijn/uitvallers. Het is ook handig om te weten met inrijden na welk paard je moet.
En verder lekker genieten!

ChevalNoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:45

Ruim op tijd vertrekken en iemand vragen of ze het paspoort enzo wil laten zien bij de jury. Dat doet normaal de voorlezer, maar als je zonder start, is het alsnog handig dat iemand dat even voor je doet.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:49

Succes morgen, belangrijkste = genieten :D

Maak eventueel even een lijstje met alles wat je mee moet nemen. Handig ter controle voor je vertrekt.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:52

ChevalNoir schreef:
Ruim op tijd vertrekken en iemand vragen of ze het paspoort enzo wil laten zien bij de jury. Dat doet normaal de voorlezer, maar als je zonder start, is het alsnog handig dat iemand dat even voor je doet.

Hier in het zuiden hoeft dat nooit, ik rijd al 32 jaar wedstrijden, nog nooit hoeven laten zien :D

Ontspan en geniet....paard mag gewoon weer mee naar huis :)

Maak een lijstje om geen dingen te vergeten.

En op tijd zijn en niet te lang losrijden, anders is de pijp leeg voor je proefje(s)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 17:54

Zevenaar is heel goed geregeld.

maak een lijstje met dingen die belangrijk zijn en die je neit wilt vergeten.

zorg natuurlijk dat je paard er netjes bij staat.
meld je aan en vraag even of ze nog op tijd lopen (dan hoef je er niet te lang of te kort op te zitten)

losrijden is gewoon in een binnenbak en je word op tijd opgehaald. neem je tijd, rijd even een rondje de ene kant op in de ring en een rondje de andere kant op in de ring en lekker genieten!

sunne0313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 21:44

dankjulliewel!! ik ben straks nog even naar mijn pony geweest en alles nog schoongemaakt en klaargelegd, morgen ochtend lekker om half 7 er heen :) bedankt voor de tips, ik heb een checklijst die ik morgen dan ook een paar keer door ga nemen! ik moet als eerste dus ik weet eigenlijk niet of er iemand voor mij rijdt, in een andere klasse, volgens mij niet. maar ik ga er gewoon wat leuks van maken! en nog een keer, dankjulliewel :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:48

Succes! Ik vind je stoer dat je alleen naar je eerste wedstrijd gaat.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:54

Ik vind het ook stoer inderdaad! Heel veel succes alvast.
Ik zou trouwens ook goed opletten met losrijden, niet iedereen houdt even veel rekening met mekaar. Je rijdt vaak echt kriskras door mekaar heen. Goed voor je uit blijven kijken dus maar niet alleen maar zodat je niet meer aan rijden toekomt.

sunne0313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 13:30

hey! het is super goed gegaan! we zijn 2e geworden en hebben onze eerste startpunt :D met het inrijden was best irritant want de bak was redelijk klein en niemand lette op mij, liepen zo maar dwars voor me heen of zo n man, ik liep achter hem langs, gaat hij ineens achteruit, zonder te kijken. maarja, de proef ging super en ik ben heel erg trots op mijn pon <3 dankjullie wel,

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 18:26

Gefeliciteerd!

jodyvdb1910

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 18:30

gefeliciteeerd <3

Rosa_vht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 18:43

mag ik vragen hoe je bij de wedstrijd bent gekomen zonder ouders :)

sunne0313

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-15 14:26

Oh mijn ouders waren er wel gewoon hoor! Ze hadden me gebracht en bleven daar gewoon maar ze zijn gewoon niet zo met de paarden dus ze konden niet echt voorlezen ofzo hihi. Bedankt iedereen