Zomer recreatief doorkomen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ianrowan2009

Zomer recreatief doorkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 11:32

Vanochtend ben ik al vroeg met me grote vriend Wigor op stap geweest.En omdat het zo ontzettend warm is ben ik er zonder zadel maar een rondje mee gaan doen. Ik had geen zin in een lange broek, dus ben in korte broek erop gesprongen. Aan de ene kant echt heerlijk om zo toch even te rijden maar je benen worden er zooooo vies van %) want door die droogte is Wigor één grote stoffige knuffel geworden.
Is dan toch wel een nadeel hiervan... Maar dat neem ik dan maar voor lief want genieten doen we van dit weer! Morgen misschien richting het strandje dan maar *\o/* zijn mijn benen en Wigor ook weer lekker opgefrist {:}

Wat doen jullie voor zomerse activiteiten met de paarden nu met dit heerlijke weer?

Kirania

Re: Zomer recreatief doorkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 12:13

Nu vooral me verstoppen in de bossen. :') Het is gruwelijk warm hier en ik ben niet iemand die 35 graden zo gemakkelijk aankan. Ik heb onlangs heerlijk stinkspul gevonden in de decathlon tegen de dazen en fjieuw, ik kan geloven dat ze er niet op durven zitten. Waar Lana's nek eerst helemaal onder de dazen zat en dus heus bloeide na een rit, zit er gewoon niks meer op haar. Ook niks op mij, maar de mensen rondom zullen het geweten hebben, want het stínkt _O-

Bij gebrek aan een zwemplaats voor paard en ruiter probeer ik ook tevergeefs haar blonde staart te wassen. Hoe snel ze die vuil krijgt...

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 13:47

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn wij :D

Ja, zo'n tuinsproeier is dan ook een uitkomst. Kan je pony en jij natuurlijk ook lekker zelf onder gaan staan :D

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 19:47

Hmm ja, dat zou ook prachtig zijn, zo'n sproeier. Op de weide waar Lana staat is er echter geen stromend water, enkel tonnen met regenwater dus het is wassen met emmers :') Ach ja, daar kan je goed (expres) mee smossen, hoewel Lana dat ook een toffe bezigheid vindt, want er mag geen emmer voor haar staan met water als ze klaar is met drinken... Neemt ze hem onceremonieel tussen haar tanden, kiept hem leeg en staat daar dan onschuldig te kijken. :')

Je hebt wel een nette fjord, zeg! Er zijn er niet veel die ze netjes op gewicht kunnen houden! :D

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-15 20:18

Is een Fjord X Belg :D
Behoorlijk uit de kluit gewassen.
Hij heeft gelukkig niet de aanleg om echt dik te worden, dat geluk hebben we wel!
Helaas niet van mij maar mag er wel heerlijk van genieten

Is het misschien niet een leuk idee om een goedkoop opblaas zwembadje in jou weiland te zetten :)) heb wel eens een filmpje gezien waarbij paarden daar heerlijk in gaan staan spetteren :)