buitenrit omg. ijhorst

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_kimm

buitenrit omg. ijhorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-15 09:16

Volgende week ga ik op vakantie met mijn ouders. Het lukt mij erg leuk om dan een buitenrit te maken in deze omgeving. Alleen ben ik hier nog nooit geweest. Heeft iemand misschien tips waar ik het beste heen kan gaan? En misschien dan ook ervaringen. We zitten in een huisje in Ijhorst (overijssel)

S_imonee

Re: buitenrit omg. ijhorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 12:14

Hoi!
Je zit dan erg dicht bij klein oever, maar daar zijn ze nu druk met ponykampen. Maar zou kunnen proberen om contact met ze op te nemen.
Verder zou je nog kunnen kijken naar: eezherwold in Steenwijk, manege hollak in Ommen, de lourenshoeve geloof ik ook in de buurt van Ommen.
Ik zou gewoon met verschillende maneges in de buurt contact opnemen om te vragen naar mogelijkheden.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 12:39

S_imonee schreef:
Hoi!
Je zit dan erg dicht bij klein oever, maar daar zijn ze nu druk met ponykampen. Maar zou kunnen proberen om contact met ze op te nemen.
Verder zou je nog kunnen kijken naar: eezherwold in Steenwijk, manege hollak in Ommen, de lourenshoeve geloof ik ook in de buurt van Ommen.
Ik zou gewoon met verschillende maneges in de buurt contact opnemen om te vragen naar mogelijkheden.

Bedankt voor je reactie! Alleen ben ik helaas al terug. Had het berichtje er misschien iets eerder op moeten zetten