De donkerste wordt sinds september vorig jaar gestalkt door vliegen, muggen en vooral dazen. Nu was het zo erg geworden (ondanks rsih deken, spray...) dat de levenslust uit zijn ogen trok. Hij liet zich ook niet meer graag vangen.
Ik heb daarop besloten hem overdag in onze grote stal te zetten, terwijl zijn broer in de aangrenzende wei staat, gewoon beide chill met een grote hoop hooi. 's Avonds mogen ze dan weer samen.
Vandaag was dag 2, alles gaat prima, paard is al zichtbaar opgeknapt, dus ik happy en de paarden vinden het beide prima.
Maar nu vond ik het een grappig zicht toen ik ze "herenigde" zojuist: Adje, de witte, ging smakken (hij is de onderdanige) en ging dan snuffelen aan Fin zijn (reeds grote) jongeheer. Het leek bijna alsof hij bij mama wou gaan drinken
Fin deed net hetzelfde, waardoor Adje bijna met zijn buik tegen de grond ging hangen. Ik had zoiets van uuuuh ok
En zo stonden ze elkaar een minuutje bezig te houden 
Ik dacht eerst teken van onderdanigheid, maar aangezien ze het beide deden...? Of waren ze gewoon blij elkaar te zien?

De kleine was hier 1 en de grote 11