Donadeo rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaaaaaaaa

Donadeo rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 20:54

Zijn donadeo rijlaarzen kwaliteitsvol? en zijn deze water dicht en warm in de winter?

ingvdh

Re: Donadeo rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 15:45

Donadeo is een heel nieuw merk, gelanceerd dit voorjaar geloof ik (is van dezelfde eigenaar als Kingsley). Ik denk dat er nog weinig ervaringen zijn met het gebruik in de winter.

Gezien het soort laarzen zullen ze wel waterdicht zijn (met mate) maar niet warm, het is echt een luxe rijlaars. Niet een robuuste

Tessaaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 16:07

Bedankt voor je antwoord!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:12

ingvdh schreef:
Donadeo is een heel nieuw merk, gelanceerd dit voorjaar geloof ik (is van dezelfde eigenaar als Kingsley). Ik denk dat er nog weinig ervaringen zijn met het gebruik in de winter.

Gezien het soort laarzen zullen ze wel waterdicht zijn (met mate) maar niet warm, het is echt een luxe rijlaars. Niet een robuuste

Maar dat zijn luxe Petrie's, Derby's en Cavallo's ook niet...

Donadeo is volgens mij Italiaans, als het leer ook Italiaans is, is dat wel heel erg soepel.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:30

Donadeo wordt gemaakt van kalfsleer net als deniro. Ze lijken er ook wel een klein beetje op vind ik. Waterdicht zullen ze wel zijn maar ik zou er niet mee in het water gaan staan. Dit is gewoon heel slecht voor je laars en gaat het sneller scheuren.
Kwa warmte zullen ze net zo warm zijn als de rest van de leren laarzen.