Ariat Ladies Jodhpurs Performer Pro VX Black

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaaaaaaaa

Ariat Ladies Jodhpurs Performer Pro VX Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-15 21:45

Hallo, ik ben opzoek naar nieuwe jodhpurs nu heb ik mijn ogen laten vallen op de Ariat Ladies Jodhpurs Performer Pro VX Black maar zijn dit eigenlijk goede schoenen? Is die 'speciale' zool de moeite of kan ik beter een goedkopere versie kopen? zijn deze ook goed geschikt voor de winter, dus houden ze de voeten goed warm? En zijn deze schoenen goed om met te rijden? Als je betere schoenen weet dan deze mag je dit zeker laten weten.

Tessaaaaaaaa

Re: Ariat Ladies Jodhpurs Performer Pro VX Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-15 12:17

Niemand ervaring met deze schoenen?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:20

olanis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 09:35

Ariat is geweldig. Heb zelf de ariat's met bauwe zool. En wil niet meer anders.
Eenmaal ariat en je wilt niet meer anders.

Heb geen last van zere voeten. Wat ik bij andere schoenen wel heb. De zool geeft hele fijne steun.
Koude voeten in de winter. Nee niet echt. Maar moet zeggen dat ik daar ook niet zo snel last van heb. En ze in de winter goed invet. zodat het leer niet vochtig kan worden. En daardoor koud.

Ze zijn behoorlijk prijzig. Maar het zeer zeker waard!

Tessaaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 18:15

Marie111 schreef:
Hoe intensief ga je ze gebruiken? Ikzelf vind ze erg duur.
Ariat schijnt wel goed te zijn, heb er zelf geen ervaring mee.
Ben zelf hier eeg tevreden over

http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _1013.html

Ik wil ze niet super intensief gebruiken. zou voornamelijk zijn voor met te rijden.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 18:46

Tessaaaaaaaa schreef:
Marie111 schreef:

Ik wil ze niet super intensief gebruiken. zou voornamelijk zijn voor met te rijden.

1 keer of vaker in de week?

Voor dat geld kun je ook een hele outfit kopen (ikzelf heb dus geen € 320,-- over voor een paar schoenen die ik maar 1 keer per week gebruik).

Tessaaaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 19:09

Marie111 schreef:

Ik wil ze niet super intensief gebruiken. zou voornamelijk zijn voor met te rijden.[/quote]

1 keer of vaker in de week?

Voor dat geld kun je ook een hele outfit kopen (ikzelf heb dus geen € 320,-- over voor een paar schoenen die ik maar 1 keer per week gebruik).[/quote]

Momenteel is het voor mijn wekelijkse les maar mits ik volgend jaar een eigen paard zal kopen zal ik die dan vaker gebruiken en mits ze toch wel een periode mee gaan die schoenen zou ik ze mij nu al willen aanschaffen en zie het als een investering. Als ik mij goedkopere zou aanschaffen zou ik vaker nieuwere moeten hebben waardoor ik bijna het zelfde bedrag kwijt ben

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 08:31

Ariat zit hemels. Maar ze zijn wel heel duur, en ik vind dat ze gewoon niet zo lang meegaan. Maximaal een jaar en je moet alweer nieuwe. Daarom ben ik nu toch op zoek naar iets goedkopere die ook lekker zitten. Als die dan na een jaar kapot gaan is de schade minder groot.

jetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:18

Ik heb deze schoenen (een maand of 2 geleden) met heel veel korting gekocht bij de Paardendrogist en ik ben er heel erg blij mee.
Ze zitten heerlijk, zijn anti slip in de beugel en lopen ook nog eens erg fijn. En omdat ik er bij buitenritten de laatste 15 minuten altijd naast loop is dat ook lekker. Ik vind de gel op de plek waar de beugels zit echt een uitvinding.

Ik gebruik ze echt alleen voor het rijden, heb voor de rest "stalschoenen" aan. Met mijn vorige paar tij-Ariats (ander type) heb ik jaren gedaan.
Het zijn niet echt winterschoenen, ariats heeft ook rijjophurs met voering, dus voor mij is het een zomermodel. Maar ik ben dan ook een koukleum.