Ik ben op zoek naar Myra, mijn oude verzorgpaard. Ze is in 2014 verkocht terwijl ik op zomervakantie was en het enige wat ik weet is dat ze naar Oosterzee is verkocht. Meer wil de oude eigenaresse niet kwijt, ze heeft me ook verwijderd van facebook en dergelijke dus de hint naar mij toe is vrij duidelijk..
Echter is het mij nog niet gelukt om Myra los te laten. Toen ze bij de oude eigenaresse kwam was ze behoorlijk mager en we hebben haar samen helemaal opgeknapt. ik was zo trots op hoe ze er uiteindelijk uitzag

Met rijden was ze ook niet de makkelijkste. In de bak ging het nog wel, maar buiten heb ik behoorlijk wat met haar te stellen gehad. Stilstaan met opstappen was er al niet bij, stappen en draven ging nog redelijk maar in galop had je geen rem meer en was het hopen dat je haar uiteindelijk stil kreeg. Als je stil wilde staan ging ze in de achteruit en op de terugweg moest je haar continu kort houden om niet in galop terug naar stal te gaan. Het meeste heb ik eruit gekregen, maar ze is uiteindelijk toch verkocht omdat de eigenaresse het niet aandurfde om erop te gaan en voor mij alleen het paard niet aan wilde houden (logisch). Ze heeft haar dus in Oosterzee omgeruild voor een braver paard, dat is het enige wat ik weet.
Myra is een 19 à 20-jarige Belgisch warmbloed merrie. Ze is vos met een bles en een wit randje bij haar rechterachterhoef. Ik schat dat ze ergens rond de 1,75 zal zijn. Ik zou zo graag willen weten waar ze terecht is gekomen, heb behoorlijk wat energie in haar gestoken en zou alleen al voor m'n eigen gemoedsrust willen weten dat ze goed staat en ik haar los kan laten.

Het is nog best een verhaal geworden
Hopelijk kan iemand me verder helpen!Groetjes Esmée
Voordat Myra in Almere/Zeewolde was stond ze in België.