Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dieseltje09 schreef:Ik begrijp zeker dat ik mezelf nog wel tegen ga komen, vandaar dat ik er juist vanaf wil!
@nadkapower, klopt wel een beetje hoor zijn nu de laatste puntjes op de M2 oefeningen aan het zetten en zijn bezig met de voorbereiding op de Z... dus misschien zit ik nu wel onder niveau maar het is natuurlijk nog steeds van de zotte dat ik niet echt blij ben met 184 punten....(ondanks dat ik het nu zo rationeel zeg blijft het wel knagen)
Ik weet van mezelf dat ik een strever ben, wil altijd mezelf bewijzen en dat resulteerd vervolgens dat ik dus hiermee in mn hoofd blijf zitten.
@frieswytske, die proef is al gereden en de vorige wedstrijd met de zelfde proef 193 gereden dus dit was voor nu eenmalig, daarom schrok ik een beetje van mezelf en hoe ik er na de hand over dacht
Ik was binnen 5 wedstrijden L startgerechtigd en ik reed pas geleden ook 2 vergelijkbare proeven waarbij ik 205 en 187 scoorde. Ik denk daar vaak niet lang bij na, als er over het algemeen lager gepunt word dan kom je sws lager uit. En de ene jury zet een in elkaar getrokken bewegingswonder bovenaan en de ander zet een correct gereden paard bovenaan, ti's maar net wat ze willen zien.
DeniseZalm schreef:Jeetje.. Vol verbazing lees ik dit topic. Ik spring een gat in de lucht als ik een winstpunt heb.. Hoogste aantal punten is 187 (en daarmee een 1e prijs) geweest, en daar was ik al onwijs blij mee! Ik droom nog even van jouw punten...