Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fabster schreef:Dat denk ik ook, alhoewel ook ik wel geinteresseerd ben. Ik heb er zelf geen, maar mijn man fietst veel en vindt het voor het paardrijden ook een aanrader. Weet alleen niet waar ik m aan vast moet maken.
. Ik wou m juist wel aan het paard/zadel, zodat ik er makkelijk op kan kijken. Maar als je er af ligt, heb je niks meer. Alhoewel ik wel altijd mijn telefoon bij me heb. Zit ook google maps op. Dus ik kom wel thuis, dan.

racebiet schreef:De routes op je gps zetten van ruiteren en mennen lukt wel, bij de garmin apparaten kan het soms wel zijn dat voor correct navigeren het aantal waypoints pakweg 50 punten is. Dit kun je makkelijk oplossen door je route in stukken te knippen en er meerdere aanenngesloten routes van te maken.

racebiet schreef:Als je nog niet zo gps wijs bent, zet dan in gewoon maar een paar punten als waypoint in de gps (via basecamp). Dan kun je altijd onderweg de navigatie naar een van die punten zetten