Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Op een bedrag van 200 maakt dit toch al een mooi verschil. Ik heb een paar Petrie-laarzen besteldVdBA schreef:Kleine tip: tot woensdag is er nog 20% korting op de leren rijlaarzen bij Divoza. Ben gisteren nog snel een paar gaan bestellenOp een bedrag van 200 maakt dit toch al een mooi verschil. Ik heb een paar Petrie-laarzen besteld
Lees nu net dat ze bij EJ of Ooteman vandaan moeten komen... dus mijn tip heeft weinig zin. Sorry
Gianti schreef:Ej heeft leuke eige merk laarzen

Corelli schreef:Wat betreft de stand van je voeten: daarvoor zou ik je aanraden om naar een podoloog/podotherapeut te gaan. Deze kan je steunzolen aanmeten die je voeten goed ondersteunen en deze kun je dan ook in je rijlaarzen leggen. Verstandig is wel om dan eerst de zooltjes te laten maken en ze dan mee te nemen als je de laarzen gaat passen, want niet in elke laars/schoen past een zooltje
_Zoe schreef:http://www.ej.nl/files/zomerse-korting- ... 5_1038.pdf Kun je korting bij ej krijgen mocht je daar goede laarzen vinden, overigens zou ik gewoon langs de winkels gaan en passen
gabixcoen schreef:Corelli schreef:Wat betreft de stand van je voeten: daarvoor zou ik je aanraden om naar een podoloog/podotherapeut te gaan. Deze kan je steunzolen aanmeten die je voeten goed ondersteunen en deze kun je dan ook in je rijlaarzen leggen. Verstandig is wel om dan eerst de zooltjes te laten maken en ze dan mee te nemen als je de laarzen gaat passen, want niet in elke laars/schoen past een zooltje
dat doe ik ook al, maar vroeger paste die zooltjes er nooit in.. Ik heb al laarzen gepast en over 6 weken worden ze geleverd in de winkel! Het is de Petrie Napoli in het zwart!
Janine1990 schreef:Petrie heeft nu een nieuw model, Padova. Volgens mij is die alleen verkrijgbaar in standaard maten. Maar dan heb je in ieder geval wel topkwaliteit in die prijsklasse.
Als je in een standaardmaat laarzen laat bestellen ben je in ieder geval bij Divoza niet verplicht ze af te nemen.
Janine1990 schreef:Dat is inderdaad ook zo'n nieuw model, ik ben zelf een dressuurmiep, dus denk ook in dressuurlaarzen. Maar Petrie is een verstandige keus!
Alvast veel plezier ermee!
eilleen333 schreef:EJ heeft nu volgens mij de Bromont met dikke korting omdat die uit het assortiment gaan. Ik had ze met 50% korting, en normaal zijn ze over de 300 euro.
Ik zou gewoon eens binnenlopen bij beide zaken en even rondkijken wat ze hebben en even passen. Zo ben ik ook tegen mijn droomlaarzen aangelopen. Puur toeval.