waar strandrit ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NynkeMarit

waar strandrit ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 19:17

hoii, ik ga volgende week op 'vakantie' in hillegom, en het lijkt me leuk om een strandrit te gaan maken, heb alleen geen flauw idee waar..?
en eventuele ervaringen met maneges of dingen zijn ook welkom :)
alvast bedankt :D

smurffie

Re: waar strandrit ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:23

In Noordwijker hout zijn een aantal maneges, ik kan je morgen namen sturen( je hebt in ieder geval Smit en bakker, maar die vind ik niet super zover ik weet. En 1 die uitsluitend buiten rijd en betere verhalen over gehoord heb maar weet even de naam niet.) . Ik ben er alleen zelf nooit geweest dus wat leuk is weet ik niet.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 19:29

In Hillegom, dan kan je inderdaad bij Smit of Bakker terecht voor een buitenrit. Die gaan regelmatig, wel redelijk grote groepen. Daar op de hoek - ik denk dat Smurffie die bedoelt - zit ook De Stal, die maken buitenritten in kleine groepen. Ze rijden alle 3 in hetzelfde bos/duin/strandgebied bij hotel/restaurant de Witte Raaf.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 20:01

weet je of dat een fijne manege is?
ik ben niet zo van de grote groepen haha.. en is het een beetje betaalbaar?

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 20:16

De Stal is geen manege, is iemand met een paar paarden die buitenritten verzorgt. De paarden zijn ervaren en betrouwbaar. Even kijken: http://www.manegerecreatie.com.

Antoinette09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 19:37

Maflinger_S schreef:
De Stal is geen manege

Nou, De Stal is geen manege in die zin van het woord: geen grote kantine, binnenbak, eigen terrein etc. Maar verder gewoon een bedrijf hoor! :-)

Belangrijkste (vind ik) dat de paarden er goed bij staan en betrouwbaar zijn. Mijn ervaring is er in ieder geval goed. Verder heb je inderdaad nog Smit en Bakker, en Manege Langeveld.

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 20:31

Heb voor morgenavond ene rit gepland staan bij de stal! Vanmiddag even langs gereden en zag d'r prima ui allemaal :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 20:50

Gaaf! Veel plezier!