Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Seni schreef:Mijn pony had dit ook. Maar daarna ging het van kwaad naar erger en bleek ze uiteindelijk Narcolepsie te hebben. Dat is dus dat je je, ik geloof, SOS slaap overslaat en gelijk in je REM slaap gaat. Waardoor ze dus door der benen zakte.
Seni schreef:Begon opeens. Ik had der al een paar jaar. Maar ik had een nieuwe poetsplaats, de eerste was in de schaduw en de nieuwe in het zonnetje. En op een lekkere lenteochtend met een lekker zacht zonnetje begon ze opeens door der benen te zakken en op het moment dat ze echt er doorheen was gezakt, en dus wat schaafwondjes had, werd ze wakker. Maar van het af en toe klieren tijdens poetsen naar ontspannen staan ging in een paar maanden. Maar dat zonnetje erbij was de trigger om in slaap te vallen. Ze deed het uiteindelijk ook wat vaker. Bijv. Ook tijdens het inspannen bij de menwagen gebeurde het al.
Seni schreef:Wie weet dat het inderdaad daar aan ligt, ik hoop het voor je!
Lekker ontspannen tutten zat er voor ons niet in. Maar met dat in mijn achterhoofd en haar niet teveel kansen geven, geen echte ongevallen of schade gehad! En verder hadden we er niet super veel last van.
ze gaapt en doet haar ogen dicht, gaat lekker op rust staan en ogen dicht