Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

sylva schreef:Je hebt ook een BP welke zichzelf opblaast met lucht als je ten val komt. Deze draag als je als een soort platte bodywarmer en voelt wat als een reflecterend hesje. Heel licht. Gebruiken ze in de Engelse cross country's. Volgens mij zijn er alleen wel verschillende standaarden tov de gewone BP's. Dus als je dat overweegt even checken of ze aan de veiligheidseisen van het kamp voldoen. Je kunt ze in principe in de ruitersportzaken vinden bij de andere BP'S
daarnaast zijn die airvesten volgens mij verschrikkelijk duur.Danielleeee_ schreef:Je zal weinig keuze hebben. Waar ga je op kamp als ik vragen mag?
Het is voor je eigen veiligheid. Misschien kan je vragen of je buiten het crossen om zonder BP mag rijden, dan zou je alleen niet mee kunnen doen met crossen.
Eventueel kan je het ook proberen met BP, als het echt niet gaat mag je misschien toch nog zonder rijden, of in ieder geval bepaalde onderdelen.
xVerax schreef:sylva schreef:Je hebt ook een BP welke zichzelf opblaast met lucht als je ten val komt. Deze draag als je als een soort platte bodywarmer en voelt wat als een reflecterend hesje. Heel licht. Gebruiken ze in de Engelse cross country's. Volgens mij zijn er alleen wel verschillende standaarden tov de gewone BP's. Dus als je dat overweegt even checken of ze aan de veiligheidseisen van het kamp voldoen. Je kunt ze in principe in de ruitersportzaken vinden bij de andere BP'S
Ts gaat morgen al op kampdaarnaast zijn die airvesten volgens mij verschrikkelijk duur.
Misschien is er in goed overleg met eventueel je ouders erbij wel wat te regelen met die manege ts. Veel plezier op kamp!

daarnaast zijn die airvesten volgens mij verschrikkelijk duur.