Zelf strass steentjes op rijlaars zetten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Zelf strass steentjes op rijlaars zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 17:55

Hoi,

nu heb ik pas leren laarzen gekocht en aangezien ik van binnen nog een grote penny ben leek het me leuk om er zelf roze strass steentjes op te zetten.

Alleen,
1. Kan dit überhaupt?
2. Zo ja, wie wat waar wanneer en hoe?
(Welke steentjes, waar koop je die, welke lijm, hoe breng je het aan zonder enorm te knoeien zodat je je laars kan weggooien of dingen die na 1 week er al afvallen)

Als het niet kan dan valt m'n penny droom uit elkaar |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 17:59

Hotfix steentjes *\%/*

Is wel even een priegelwerk :') Maar met een applicator en de wat betere kwaliteit steentjes blijven ze wel goed erop zitten :j

Heb k toen met knol een hele frontriem van in elkaar gezet... Was een pleureswerk maar bleef nog zitten ook := Heb alleen zo 1,2,3 geen foto bij de hand :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-15 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:00

Ik heb op mijn cap gewoon met seconde lijm en steentjes van de action gedaan. Zit nog steeds kei stevig !

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 18:03

Anoniem schreef:
Hotfix steentjes *\%/*

Is wel even een priegelwerk :') Maar met een applicator en de wat betere kwaliteit steentjes blijven ze wel goed erop zitten :j

Heb k toen met knol een hele frontriem van in elkaar gezet... Was een pleureswerk maar bleef nog zitten ook := Heb alleen zo 1,2,3 geen foto bij de hand :')

Hotfix *\o/*

(Nee, geen idee wat het is, zitten googlen maar ze hebben geen 'hoe werkt deze oliebol' pagina.)

Iemand die zich geroepen voelt mijn laarzen te lijmen in ruil voor een happy meal?

Anoniem

Re: Zelf strass steentjes op rijlaars zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:05

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 18:08

Anoniem schreef:
2 happy meal en een fles canei en we hebben een deal _O-

http://www.hotfixonline.nl/a-23997883/h ... ketkosten/

dat ding hadden wij hier :') Koste wat gevloek en gescheld af en toe maar heerlijk mee vermaakt :')

Dat is 15 euro >;)
Alleen de fles canei en we hebben een deal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:08

Hebben jullie geen kortingsbonnen ofzo daar in dat verre ede _O- En bij de canei krijg je 1,50 retour hoor :')

Afbeelding

Ennieweg. Even foto geplukt van m'n frontriem :')

geloof dat ik daar toen dik 5 uur met kromme rug aan heb gezeten maar goed, ik had een roze met witte bling frontriem :')

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 18:16

Anoniem schreef:
Hotfix steentjes *\%/*

Applicator werkt bijna niet op leer. Het gaat er heel snel af en dan hou je een lelijke plek over op het leer. Je moet gaatjes maken in het leer en een goede lijm gebruiken wil het blijven zitten.

Mijn tip qua steentjes zijn Swainstones. Die zijn echt heel mooi. Ze hebben voor 99% de schittering van Swarovski en hebben een veel betere laamlaag dan goedkope steentjes. Ik heb een filmpje op yt hoe mijn swainstones schitteren met mega slecht licht! Ik heb alleen heel slecht internet dus kan hem zo niet vinden maar als je zoekt op swainstones kun je hem vast vinden.

Er is ook een hotfix topic, ik kan hem niet zo 1 2 3 vinden maar hij staat onder uit de kunst ofzo :) daar zijn ook mensen die op leer gewerkt hebben.

Ik zou er zelf niet aan beginnen. Ik heb het ook gedaan en ik kon ze weggooien omdat ik ze had verneukt..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 18:35

Nou, dat laatste ben ik wel een beetje bang voor noorhermans.
Daarom vraag ik eerst even of en wat handig is en dan kijk ik of ik een handig persoontje kan vinden :')

Xritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 09:03

Op stal doet iemand het ook net secondenlijm en daarna ik dacht nagelak. De nagelak houdt volgens haar de kwaliteit goed. Ik weet zelf niet of het werk....

Jumpingnick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 20:47

Mochten er nog meer mensen met tips zijn...
ik volg ;)