Rijmaatje gezocht omgeving Noord-Groningen (Warffum)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Janinee10

Rijmaatje gezocht omgeving Noord-Groningen (Warffum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 20:16

Hoi allemaal,

Ik ben net verhuisd naar Warffum en ik zoek een rijmaatje om 1 keer in de zoveel tijd een leuke buitenrit te maken. Ik ken de omgeving nog niet zo goed goed, daarom lijkt het mij gezellig om samen te rijden :)
Ik heb een lieve Fjord die bomproof is!

Groet, Janine

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 19:48

Ik ben er vorig jaar vandaan verhuisd, met onze fjorden. Heet je fjord toevallig Zylva? :D

Er zijn wel meer buitenrijders in Warffum, ook met fjorden. Bij het station staat (nu even niet, pony was op vakantie bij ons) fjord Pjelk. Ik wil je wel in contact brengen met zijn baasje, die vind het vast leuk om eens samen te rijden!

Janinee10

Re: Rijmaatje gezocht omgeving Noord-Groningen (Warffum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 22:13

Ah dat is toevallig! Ik weet wel wie jij bent denk ik........ Zilva is inmiddels verkocht, ik rijd nu op Yngvild!
Ja als je mij in contact wil brengen met haar, graag! Dank je wel :)

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 22:38

Ja, da's heel wat jaartjes geleden! Misschien ken je Mellien dan ook nog wel, ze woont nu grenzend aan de wei :-)
Ik stuur je morgen even een privé berichtje met haar mailadres!

Mellien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:57

Nou zeg.. dat treft! Ik ben in geen tijden op Bokt geweest maar zoekende naar oude Pjelk foto's stuitte ik op dit topic. Wat leuk je bericht te zien Janine! Ik had steeds al in gedachten eens te vragen of je het leuk zou vinden om samen buiten te rijden. Meestal rij ik nu alleen maar samen is voor een stuk gezelliger. Lijkt me leuk dat af en toe te doen!

Janinee10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-15 11:01

Super leuk Mellien! Ik zit zelf ook niet zo vaak op Bokt. Ik zal je even een privebericht sturen :)