waarde trailer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

melissapupa

waarde trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 12:33

hoi.
wij willen onze trailer inruilen/ verkopen.
we zijn niet op de hoogte wat de trailer ongeveer op kan brengen, ik hoop dat jullie ons daarmee kunnen helpen.
feiten op een rij:
1,5 paards
merk Paradiso
bouwjaar 1998 (daarvoor als show trailer gebruikt op beurzen ect.)
goed onderhouden
altijd maar dan ook altijd binnen gestaan
na gebruik altijd poep eruit geschept
alleen paarden in vervoerd die rustig staan
nooit schade aan gehad
met beleid gebruikt
houten wanden
houten vloer
rubber gietvloer
zonder zadelkamer
geen trapbeschermers
vloer en wanden goed in tact.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik kan foto's plaatsen vanmiddag :wave:

Bienotje

Re: waarde trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 13:08

Zo zijn ook altijd alle auto's die verkocht wordne van een oud vrouwtje geweest :D (als reactie op je lijstje met altijd met beleid gebruikt, nooit wilde paardne in gestaan en netjes schoongehouden ;) )

Hint: kijk eens op marktplaats waarvoor soortgelijke trailers aangeboden worden.:) En onthou, uiteindelijk is het ook maar net wat de gek er voor geeft of het vinden van de juiste persoon ;)

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 13:18

Bienotje schreef:
Zo zijn ook altijd alle auto's die verkocht wordne van een oud vrouwtje geweest :D (als reactie op je lijstje met altijd met beleid gebruikt, nooit wilde paardne in gestaan en netjes schoongehouden ;) )

Hint: kijk eens op marktplaats waarvoor soortgelijke trailers aangeboden worden.:) En onthou, uiteindelijk is het ook maar net wat de gek er voor geeft of het vinden van de juiste persoon ;)

ik snap het maar het is echt zo en het is te zien :)

Karreman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:24

Bienotje schreef:

Marktplaats is geen site met objectieve prijzen. Mensen vragen maar wat( en meestal nooit te weinig) of ze bieden hun ingeruilde trailer aan in de hoop er een hogere (hoofd)prijs voor te vangen.
Deze trainer s chat ik in op €1000 tot €1250 plus of min wat de spreekwoordelijke gek er voor geeft

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:25

Ik heb mijn trailer, 1,5 paards, bouwjaar 1998, houten wanden, houten vloer met rubber gietvloer, eerverleden jaar terug verkocht aan de dealer waar ik 'm van gekocht had. Heb er € 750,- voor teruggehad.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 07:35

1998 is meer dan 10 jaar oud, dus dan is de waarde onder de 1000 gedaald. Ikzou zo'n trailer wel laten controleren. Altijd rustige paarden. jaja. Geen enkel paard zal nooit een hoef verzetten. Vloer en wanden in tact moet je echt laten controleren, want die kunnen slechter zijn dan je eerst denkt.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 09:06

Karreman schreef:
Marktplaats is geen site met objectieve prijzen. Mensen vragen maar wat( en meestal nooit te weinig)

Helemaal mee eens. Ik zeg maar zo, alles wat op marktplaats staat is NIET verkocht.

Als het er na zeg een week of zo nog op staat is de kans erg groot dat het te duur is. De meeste verkopers hebben -heel menselijk, geen verwijt- een roze bril op. Deze trailer is zo'n 20 jaar oud (voor 1998 als showmodel gebruikt, dus ouder dan 17 jaar toch?). Altijd binnen staan is erg gunstig, maar hoe oud zijn b.v. de banden die er onder zitten? Die verouderen ook bij stil staan, binnen weer wat minder snel dan buiten in de zon.

Ik ga mee met de schattingen hierboven, zo tussen de 750 en 1250 euro. Waarschijnlijk dichter bij de 750, wil je in de buurt van de 1250 komen moet je alles mee hebben. Trailer echt zo goed als jij denkt dat ie is, goede redelijk verse banden, schoon en glimmend, goede advertentie met goede foto's maken enz.

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 12:58

banden zijn goed en deze week neemt mijn vader de trailer mee naar zijn werk zodat er een prijs kan worden neergelegd. de wanden ect. zijn goed mijn heeft veel ervaring met trailers. Wij weten alleen geen goede prijs :)

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 13:00

germie schreef:
1998 is meer dan 10 jaar oud, dus dan is de waarde onder de 1000 gedaald. Ikzou zo'n trailer wel laten controleren. Altijd rustige paarden. jaja. Geen enkel paard zal nooit een hoef verzetten. Vloer en wanden in tact moet je echt laten controleren, want die kunnen slechter zijn dan je eerst denkt.

dat er geen hoef verzet wordt is niet gezegd, er hebben alleen geen rammende paarden in gestaan