Ik wil graag 2 uur rijden en wel over het strand. Ook een rengalop zou ik niet verkeerd vinden. Zelf ben ik ervaren en ook ervaren buiten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Heb daar wel eens nare dingen mee meegemaakt en dat heb ik toch het liefste niet...
nannyrana7 schreef:Hoi bij ons manege kikkert zijn de groepen niet zo groot voor het strand en max 10 das als echt alle paarden mee gaan op het moment is dit acht klanten dit vanwege een paar paarden met een blessure . We hebben voor alle ervaren ruiters leuke paarden die niet zomaar bokken maar er wel zin in hebben. tevens hebben we een paar jonge en nieuwe en daar moeten mensen die daarop mee willen eerst een bosrit op maken omdat wel echt voor veiligheid gaan. Mocht je benieuwd zijn naar de paarden die we hebben dan raad ik je aan even op de facebookpagina Manege Kikkert op Texel te kijken daar staan ze allemaal op. En het gaat idd zoals happie net heeft geschreven lekker stappen en daarna een lekker stuk hard over het strand .