dazenval Kerbl -"gewone" of "eco"? waarom zo'n prijsverschil

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DustJun

dazenval Kerbl -"gewone" of "eco"? waarom zo'n prijsverschil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-15 15:18

Ik wil een dazenval kopen. Geen goedkope bezigheid.

Ik lees heel veel positiefs over de Kerbl dazenval TaonX. Nu via Agradi met stickerkorting voor 140 euro, wat nog een degelijke prijs is hiervoor.

Echter zie ik ook een eco-versie ervan te koop staan, de Kerbl Eco TaonX. Deze kost met stickerkorting "slechts" 92 euro. Een heel stuk goedkoper dus.

Nu, ik weet natuurlijk dat zoals met veel dingen, je beter eenmaal goed kan investeren dan meerdere malen goedkoper aanschaffen.

Maar op 't eerste zicht lijken deze 2 dazenvallen bijna exact hetzelfde te zijn: op de foto's, in de omschrijving, alles is hetzelfde. Bij de Eco-versie zie ik wel (nog) geen recensies. Ik kan ook nergens online ervaringen met die Eco-versie vinden... Iemand hier die er ervaring mee heeft? Weet er iemand wat de verschillen zijn en of de Eco-versie even goed werkt?

Enerzijds ben ik geneigd de Eco-versie te kopen, toch een prijsverschil van bijna 50 euro, maar anderzijds is het een beetje een sprong in het donker, zonder enige reviews, en ik weet dat de gewone versie wel heel goed werkt... Dan misschien toch beter de gewone kopen?

Wat denken jullie? Iemand ervaring met de Eco dazenval?

Alvast bedankt!!

kiki1976

Re: dazenval Kerbl -"gewone" of "eco"? waarom zo'n prijsverschil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 23:33

Het max bereik van de TaonX is 10.000M² en van de Eco 5.000M²

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 00:11

En moet de eco niet zelf opgehangen worden? Dus zonder frame geleverd?

Ik heb kort geleden de H-trap gekocht, super ding van dergelijke kwaliteit.

kiki1976

Re: dazenval Kerbl -"gewone" of "eco"? waarom zo'n prijsverschil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 09:50

Klopt murfie, bij de Eco word een ketting mee geleverd om hem op te hangen en geen beugel.
Er is wel een aparte muurbeugel bij te bestellen.