Alle Harry's horse 'pro' caps zelfde pasvorm?

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Fink

Alle Harry's horse 'pro' caps zelfde pasvorm?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 11:27

Ik had van iemand een cap gepast, en deze zat goed wat niet vaak voorkomt. Bleek een 'Pro synthetic' cap te zijn van Harry's horse. Deze was op een site te koop en in een aanbieding. Besteld, bleek het dat ze toch mijn maat niet meer hadden. Nu zijn er twee andere caps te koop, ook van Harry's horse, genaamd: 'Pro 2tone' en 'Pro +'. Beide in mijn maat beschikbaar en in de aanbieding. De verkoopster heeft ons verteld dat deze gewoon dezelfde pasvorm hebben en dus hetzelfde zitten als de synthetic. De caps moeten worden opgestuurd, en kunnen worden geretourneerd maar dan zijn de verzendkosten wel voor ons.

Nu wil ik niet zomaar de verkoopster geloven, dus ik vraag het aan bokt. Zitten de caps 'Pro 2tone' en 'Pro +' van Harry's horse hetzelfde als 'Pro synthetic' ook van Harry's horse?

Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Kerstmuts

_Lou

Re: Alle Harry's horse 'pro' caps zelfde pasvorm?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:10

Kan je de caps niet gaan passen bij een winkel in de buurt en dan bestellen via die site waar die in de aanbieding is?

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-15 13:23

_Lou schreef:
Kan je de caps niet gaan passen bij een winkel in de buurt en dan bestellen via die site waar die in de aanbieding is?

Het is sneller als het zo kan.

Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Kerstmuts

_Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:29

Fink schreef:
_Lou schreef:

Het is sneller als het zo kan.

Haha dat klopt maar je weet op die manier wel zeker dat je hem niet terug hoeft te sturen. En naar de winkel rijden hoeft nog geen middagje te duren :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie