Ik ben heel erg benieuwd waar Brandus 345, de opa van mijn paard is gebleven. Had er nog niet over gelezen maar kwam erachter dat Stalhouderij Meijer failliet is gegaan en alle paarden zijn geveild. Brandus staat niet meer op de lijst met beschikbare hengsten van kfps. Waar is deze prachtige hengst gebleven en staat hij echt niet meer ter dekking?
Peterina
Geplaatst: 22-06-15 18:28
Zou je niet een aanvraag kunnen indienen bij het KFPS of deze hengst nog ter beschikking staat?
M.i. hoeft je geen lid te zijn om een vraag te stellen....
MarliesV
Geplaatst: 22-06-15 18:34
Jammer voor jou dat ik niet meer op mijn oude stal sta, de stalhouder is goede vrienden met Meijer. Maar om nu hem te gaan bellen voor die info vind ik ook al zowat.
Weet niet waarom je wilt weten waar het paard is maar als het om dekkingen oid gaat dan kan je er toch een telefoontje aan wagen naar het stamboek? Ook al ben je geen lid meer, misschien willen ze je wel te woord staan en deze vraag beantwoorden.
NotYourLine
Geplaatst: 22-06-15 18:34
Ik heb pas de papa, Jorn 430, van mijn Fries ook gevonden. Die kwam ook bij Stalhouderij Meijer vandaan. Ik weet niet of Brandus daar ook staat, maar je zou allicht ernaar kunnen vragen. Als je interesse hebt, dan zie ik wel een PB verschijnen.
Hoi, het gaat niet om een dekking maar ik ben gewoon heel benieuwd waar hij is. Zo'n belangrijke hengst kan toch niet zomaar verdwenen zijn?
Peterina
Geplaatst: 22-06-15 18:42
Tja, maar soms is informatie niet via directe lijn te bekomen en dan met een vraag waar deze 'dek'-hengst staat krijgt je misschien meer informatie. Alleen je moet er wel iets voor doen.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 22-06-15 20:27
Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV. •Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld: * [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie. * [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.