Leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSari

Leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 18:40

Hoi bokkers,
Ik ben op zoek naar nieuwe rijlaarzen aangezien ik op het moment alleen jodphurs heb.
Ik wil heel graag bruine leren rijlaarzen en ik heb even op internet gekeken en je zit dan al heel snel in de 100 euro. Ik ben bijna jarig en ik ben het dan ook van plan om het voor mijn verjaardag te vragen maar het is wel heel duur en ik heb het dan wat liever iets goedkoper.
Weet iemand een goede site of winkel waar ze goedkoop verkrijgbaar zijn? Het liefst wel van echt leer.
Laatst bijgewerkt door xSari op 19-06-15 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

OneAndOnlyx

Re: Leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:42

Ik heb zelf ook deze zoektocht gehad maar je vind zowat niks van goede kwaliteit leer onder de 100 euro.. Ik heb zelf (wel zwarte) leren rijlaarzen gekocht bij de Epplejeck voor 200,-.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 18:49

Als je je mondoni laarzen goed verzorgt kunnen ze aardig lang mee hoor heb die van mijn nu 2 jaar. Zien er gebruikt uit maar zijn nog goed. Ik heb zelf ook bruine laarzen omdat ik dat veel mooier vind/vond maar houd er rekening mee dat (licht) bruin ook sneller vies word. Als je nog in een kindermaatje past scheelt dat ook al een hele hoop kwa prijs! En als je wacht tot dat ze ergens in de uitverkoop zijn scheelt het ook! Kwestie van even goed de paarden winkels in de gaten houden. Divoza heeft ook weer kortingen heb vandaag de folder in de bus gekregen

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:26

sanneloveyou schreef:
Als je je mondoni laarzen goed verzorgt kunnen ze aardig lang mee hoor heb die van mijn nu 2 jaar. Zien er gebruikt uit maar zijn nog goed. Ik heb zelf ook bruine laarzen omdat ik dat veel mooier vind/vond maar houd er rekening mee dat (licht) bruin ook sneller vies word. Als je nog in een kindermaatje past scheelt dat ook al een hele hoop kwa prijs! En als je wacht tot dat ze ergens in de uitverkoop zijn scheelt het ook! Kwestie van even goed de paarden winkels in de gaten houden. Divoza heeft ook weer kortingen heb vandaag de folder in de bus gekregen

Mondoni is zonder kortingen e.d. 110 euro of duurder geloof ik toch? Misschien dat TS dat voor haar laarzen over heeft? En anders inderdaad wat jij zegt.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 19:45

Kindermaten zijn uit mijn hoofd dus iets goedkoper dan de volwassen modellen en als je dan zorgt dat je hem met korting koopt kom je zeker weten goed onder de 100 euro

xSari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-15 20:25

Dankjewel allemaal :+:

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 20:36

goede leren rijlaarzen onder 100 euro in het bruin zijn bijna niet te vinden.
ik rij elke dag, soms ook meerdere en heb petrie laarzen na 1 jaar niks te zien dat ze gebruikt zijn rijlaarzen van 420 euro maar heb ze in de opruiming gekocht.
bos ruitersport uit scherpezeel heeft fikse kortingen ivm 50 jarig bestaan ik zou daar gaan kijken.
voor goede kwaliteit betaal je en die kwaliteit heb je qua rits en leer echt wat aan!

Lunameyza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 17:42

Mondoni is nog een van de goedkopere en die van mij heb ik al een paar jaar en is niks mee aan de hand. Ik denk niet dat je makkelijk goede laarzen vind onder de 100 euro, misschien kan je vragen voor je verjaardag dat bv je ouders wat betalen en jij de rest?

peuterpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 20:56

Ik heb lerenrijlaarzen van de decathlon erg betaalbaar er vind ze heerlijk zitten heb ze nu bijna drie jaar zitten gebruijssporen op maar verder nog geheel intact en dan heb ik er echt alles mee gedaan!

bibabennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:13

Die mondoni laarzen zijn idd prima. Bij de Divoza hebben ze best vaak 25% korting op een artikel naar keuze dus dat scheelt een hoop! Even inschrijven voor de nieuwsbrief dan weet je precies wanneer ze dat hebben..