Mijn beste maatje uit het oog verloren, wie helpt?!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

demidebest

Mijn beste maatje uit het oog verloren, wie helpt?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 22:56

Hallo allemaal,

Ik ben nu al een jaar wanhopig op zoek naar mijn shetlander die ik nu 3 jaar geleden verkocht hebt.
Zijn naam is Sjaak hij is rond de 90cm en hij heeft echt van die rasta manen en voorpluk.
Drie jaar geleden hebben wij hem verkocht aan een gezin en er werd beloofd dat Sjaak daar zou blijven en daar oud zou worden. We hebben hem weg gedaan omdat ik te groot werd en volgens de stal eigenaresse was Sjaak maar een last en moesten we hem verkopen. Dus hebben we hem aan dat gezin verkocht. Ik heb het nog nooit zo moeilijk gehad om mijn maatje weg te moeten doen, maar voor hem was dat het beste en zo kreeg hij weer de aandacht hoopte ik. Mijn broertje reed nog paard op de stal waar ik stond en na anderhalf jaar kwamen we daar voor een les en ineens stond Sjaak daar. Ze had hem gekocht voor de manege maar sjaak was veelste klein daarvoor en hij stond weer alleen op een weitje.
Eerst moest ik hem weg doen van haar en nu nam ze hem ineens zelf?! Dit kon er bij mij echt niet in!
Ook hadden ze zijn naam veranderd in Jeroentje. Geen idee waarom? :( :( :(
Ik heb hem een tijdje daar zien staan, maandje of 3. totdat we daar op stal kwamen en Sjaak was ineens weg.... niemand wilde en kon vertellen waarheen. Mijn beste maatje is dus of verkocht of naar de slager gebracht...
Nu hoop ik dat iemand hem hier op Bokt herkent en mij kan helpen!
Ik wil alleen weten of Sjaak veilig is en een goed thuis heeft :( :(

Wie kan mij helpen?
Wie heeft er vorig jaar een Shetlander met de naam jeroentje in Nisse gekocht? (zeeland)

Roepnaam: Sjaak of Jeroentje
leeftijd: rond de 10/12 nu (leeftijd was onbekend en paspoort en papieren ook)

Sjaak is ondeugend maar heeft een goude hart en verdiend een super huis!
Hij is donkerbruin en lichte manen, hij heeft een klein kolletje op zn hoofd en het is licht bruin rond zijn neus.

wie kan mij helpen? Ik ben wanhopig
Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Mijn beste maatje uit het oog verloren, wie helpt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 07:38

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.