[PG] Mijn nu 3 jarige ruin/hengst HILTON (Breezer) KWPN

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JosySanting

[PG] Mijn nu 3 jarige ruin/hengst HILTON (Breezer) KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 16:58

Ik ben hier nieuw dus weet nog niet helemaal hoe het werkt :) Dit is nog mijn laatste redmiddel vandaar dat ik mij hier geregistreerd heb. Help aub.....!!!

Bijna 2 jaar geleden heb ik mijn 1,5 jarige (toen hengst) HILTON (Breezer x Turbo Magic)(bruin) moeten verkopen. Hij zou destijds bij een boer in het weiland komen die tot hij 3 jaar was en daarna zouden ze bekijken of er een passende klant voor zou zijn.
Nu is hij 3 jaar en ik kan hem nergens vinden. De boer kan zich het paard zelfs niet meer herinneren ;(
Ik ben heel erg benieuwd hoe het nu met hem zou zijn en of hij een goed tehuis gekregen heeft of überhaupt nog in leven is.

Zijn moeder Zasha (Turbo Magic x Ronaldo)(donker bruin) heb ik kort daarvoor ook verkocht en daar weet ik alleen van dat ze nu waarschijnlijk is Polen loopt. Ook hier weet ik het ook niet 100% zeker van. Hier ben ik al een hele tijd naar op zoek!

Is er misschien IEMAND die Hilton en wie weet wel Zasha kent? Ik zou het heel erg op prijs stellen. Op Hilton zijn paspoort sta ik gewoon als fokker geregistreerd.

Ik hoop dat er iemand tips heeft of mij een stapje verder kan helpen. _/-\o_

Groetjes Josy
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 16-06-15 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag voor [OV] toegevoegd

LisannePruts

Re: Gezocht!! Mijn nu 3 jarige ruin/hengst HILTON (Breezer) KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 17:06

Fotos?

JosySanting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 17:08

Zasha
Afbeelding

En Hilton als jaarling
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 16-06-15 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in overleg met TS terug gebracht naar twee.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 14:10

JosySanting

Re: [PG] Mijn nu 3 jarige ruin/hengst HILTON (Breezer) KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 08:17

Ohhh Peterina dat klopt!! Het is hem! Ongelofelijk blij hier mee! Hartstikke fijn! Ik ga proberen of ik hem alsnog via hun kan terug vinden. Heb je een tip voor me? Aangezien ik eventueel ook zn moeder wil vinden.

Echt heel erg bedankt!