Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Deze paarden zijn toch 'stoer'.palousa_boy schreef:Het is idd ook om het voor de heren wat aantrekkelijker te maken. Maar voor de heren staat er dan eventueel ook mountainbiken en kanoën etc op het programma.
Maar misschien zetten we dat sowieso op het programma voor de "dames" (kunnen natuurlijk ook heren zijn) die voor de paarden komen, zodat het wat minden ponykamp karakter heeft.
). Het eigen paard meenemen is zeker iets wat we in gedachten houden al moeten we nog wel goed nadenken over hoe we dit in willen vullen.
Anouk94 schreef:Lijkt me erg leuk, zo'n vakantie bij jullie. Waar ikzelf benieuwd naar zou zijn, is of je ook paarden kunt huren of alleen een enkele rit kunt plannen (al dan niet onder begeleiding dus). Ik zou zelf denk ik liever in de omgeving ergens verblijven en ook andere dingen doen i.p.v. een volledige paarden vakantie, vandaar de vraag.
En bijvoorbeeld een workshop mennen of slepen e.d. lijkt me ook heel gaaf.
Siamsmeesje schreef:Klinkt als een heel leuk idee, zeker als mensen kunnen aangeven wat ze zouden willen doen. Zo lijkt mij het werken in het bos juist machtig mooi, domweg omdat je dat zo zelden ergens zelf kunt ervaren.
Ik hoor nu wel van alles over partners en kinderen, maar overwegen jullie ook een mogelijkheid voor singles zonder dat er direct dubbel betaald moet worden?