Pasvorm deken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Pasvorm deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 14:15

Ik heb alvast de oude dekens van mijn shetlander aan het vervangen en nu heb ik een rhinodeken overgekocht via bokt.
De deken is naar achteren toe iets te lang, maar dit vind ik niet erg, daar er nog een onderdeken onder moet kunnen.
Echter naar beneden toe vind ik het net een soepjurk lijken, past dit, of is het een mogelijkheid om de deken in te korten?

Afbeelding

EmptyWords

Re: Pasvorm deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:49

qua lengte vind ik m goed zitten, maar hij is wel lang naar beneden toe ja

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 10:16

EmptyWords schreef:
qua lengte vind ik m goed zitten, maar hij is wel lang naar beneden toe ja

Zal de onderkant inkorten daarbij de oplossing bieden?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:18

Ik vind de lengt naar onderen wel wat lang ja. Maar bij shetlanders heb je dat al gouw. Gaat de pony de deken veel dragen? Kan hij er goed in bewegen? Als hij er goed in kan bewegen zou ik er weinig aan doen. Moet de pony de deken veel dragen en je hebt een slecht gevoel over de lengte kan je hem in korten. Maar voor weinig dragen zou ik niet de moeite nemen om hem in te korten.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 10:21

Gydja schreef:
Ik vind de lengt naar onderen wel wat lang ja. Maar bij shetlanders heb je dat al gouw. Gaat de pony de deken veel dragen? Kan hij er goed in bewegen? Als hij er goed in kan bewegen zou ik er weinig aan doen. Moet de pony de deken veel dragen en je hebt een slecht gevoel over de lengte kan je hem in korten. Maar voor weinig dragen zou ik niet de moeite nemen om hem in te korten.

Nee pony zal de deken niet erg veel dragen, is een 200 grams en zodra hij geschoren wordt, gaat hij toch onder een dikkere deken.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 10:23

Dan zou ik het zo lekker laten.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 14:40

De deken is naar onderen toe inderdaad wat lang, maar voor shetlanders is het vaak al een hele ellende om ook maar een perfect passende deken te vinden.
Zoals je zelf al aangeeft dat ie m niet veel hoeft te dragen, zou ik het zo lekker laten.
Zolang die gewoon goed kan bewegen, is het prima.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:24