Iemand ervaring met website paardrijcap.nl

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

daniquenoor

Iemand ervaring met website paardrijcap.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 15:45

Hallo,

Ik heb net een cap besteld op paardrijcap.nl
Heeft iemand ervaring met deze website, qua levering en betrouwbaarheid.
Ik had er al eens eerder op gezocht maar kon niks vinden.
Hiermee wil ik niet zeggen dat deze website gelijk slecht of niet te vertrouwen is hoor maar ik vroeg me gewoon af of iemand hier ervaring mee had :o

Groetjes

Rosemarin

Re: Iemand ervaring met website paardrijcap.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:33

Ik wel, betrouwbare site en snelle levering. :j

Bere11k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:37

Dag Danique,

Heel toevallig had ik mij vanmiddag geregistreerd op Bokt.nl en waarempel daar krijg ik gelijk een vraag te zien die mij aan gaat :).

Wij zijn eigenaar van de webshop en hebben een samenwerking met Ruitershop Online. Zij versturen de caps en beantwoorden ook je vragen. Je kunt beoordelingen van hen vinden via deze link van Trustpilot.

Mocht er iets zijn dan kun je dat eventueel ook via mij kwijt. Ik geloof zeker dat je een goede ervaring zult hebben!

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:38

Rosemarin schreef:

Oke bedankt :D Weet je hoeveel dagen de levering ongeveer duurde?

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:40

Bere11k schreef:
Dag Danique,

Heel toevallig had ik mij vanmiddag geregistreerd op Bokt.nl en waarempel daar krijg ik gelijk een vraag te zien die mij aan gaat :).

Wij zijn eigenaar van de webshop en hebben een samenwerking met Ruitershop Online. Zij versturen de caps en beantwoorden ook je vragen. Je kunt beoordelingen van hen vinden via deze link van Trustpilot.

Mocht er iets zijn dan kun je dat eventueel ook via mij kwijt. Ik geloof zeker dat je een goede ervaring zult hebben!

Oke heel fijn! De website ziet er verder goed uit! Weet u misschien hoelang de levering duurt (en of mijn cap misschien vandaag al is verzonden?) alvast bedankt

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 16:43

daniquenoor schreef:
Rosemarin schreef:

Oke bedankt :D Weet je hoeveel dagen de levering ongeveer duurde?

Ik had het binnen 2 dagen binnen :)

ruitershopon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:40

daniquenoor schreef:
Bere11k schreef:
Dag Danique,

Wat had je besteld? Dan kan ik kijken of deze vandaag al is weg gegaan ;)

Oke heel fijn! De website ziet er verder goed uit! Weet u misschien hoelang de levering duurt (en of mijn cap misschien vandaag al is verzonden?) alvast bedankt

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 17:50

````
Laatst bijgewerkt door daniquenoor op 09-06-15 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 18:16

daniquenoor schreef:
ruitershopon schreef:
Wat had je besteld? Dan kan ik kijken of deze vandaag al is weg gegaan ;)

Ik heb een cap besteld, de Harry's Horse Challenge Sparkle : oh en nog een vraagje, ik heb geen bevestigings mailtje gekregen, hoort dit zo of klopt er iets niet??)[/quote]

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:22

Geen ervaring mee, maar ik zou persoonlijk überhaupt nooit een cap online kopen :o Vind ik echt teveel maatwerk. En ook wat link met verzending. Kan bij transport naar winkel natuurlijk ook al fout zijn gegaan maar bij levering naar huis is nog wel een extra risico.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:23

Dit topic hoort thuis in het forum ruiter en niet in het forum harnachement dat over zadels, hoofdstel etc hoort te gaan. Daarom verplaats ik het.
HAR → RUI

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 18:26

pien_2010 schreef:
Dit topic hoort thuis in het forum ruiter en niet in het forum harnachement dat over zadels, hoofdstel etc hoort te gaan. Daarom verplaats ik het.
HAR → RUI

sorry ik kon niet echt een forum vinden waar dit in paste dus misschien is het handig om iets te maken waar dit wel in past, ik heb nog noooit een topic geplaatst dus sorry dan

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:27

Is geen enkel probleem Daniquenoor.

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 18:27

Babbelientje schreef:
Geen ervaring mee, maar ik zou persoonlijk überhaupt nooit een cap online kopen :o Vind ik echt teveel maatwerk. En ook wat link met verzending. Kan bij transport naar winkel natuurlijk ook al fout zijn gegaan maar bij levering naar huis is nog wel een extra risico.

Over de transport maak ik me geen zorgen hoor, er is bij mij nog nooit iets mis gegaan hiermee. Maat heb ik in de winkel al gepast.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:15

Ah snap het +:)+

ruitershopon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:49

Daniquenoor jouw bestelling wordt morgen verzonden, heb je hem donderdag in huis.
Over het versturen hoef je je geen zorgen te maken, de cap wordt goed verpakt. ;)

daniquenoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 19:54

ruitershopon schreef:
Daniquenoor jouw bestelling wordt morgen verzonden, heb je hem donderdag in huis.
Over het versturen hoef je je geen zorgen te maken, de cap wordt goed verpakt. ;)

Oke! Hartstikke bedankt! Klopt het dat ik geen mailtje heb gekregen over een bevestiging van mijn bestelling? Ruitershopon