Ik ben opzoek naar mijn oude verzorgpaard die 1 jaar geleden is verkocht aan iemand in Heerhugowaard . Waarmee ik contact heb gehad maar waar het er steeds maar niet van kwam om te komen kijken omdat ze het erg druk had.
Jammer genoeg is Jikke laatst weer verkocht omdat het baasje veel last had van haar rug en Jikke zichtbaar geniet van ritjes wou ze dit niet van haar afpakken en heeft ze haar verkocht . Dit is wat ik weet van de mensen waar Jikke aan verkocht is: Ze wonen in Deventer en hebben een 16 jarige ruin, ook hebben ze een mooie uitloopstal gecreerd waardoor ze het gehele jaar buiten komt. Ze doen daar aan Natural Horsemanship o.a. Parelli met de paarden en rijden veel door de bossen wat naast hun huis is ook word ze bitloos gereden.
Zelf heb ik Jikke aan het begin toen ze nog bij haar eerste baasje was een maand lang elke dag van de week verzorgd aangezien het baasje een lief iemand zocht om voor haar paard te zorgen omdat ze op vakantie ging. Nadat ze terug was ben ik verder gegaan met Jikke verzorgen en deed ik haar 3 keer in de week. Omdat ik zoveel voor haar heb gezorgd heb ik veel met haar meegemaakt en ben ik ook erg veel om haar gaan geven waardoor ik haar nu erg mis. Ik hoop door jullie hulp haar misschien een keer te kunnen bezoeken bij haar nieuwe huisje! Als het lukt zou ik erg blij zijn alvast bedankt voor iedereen zijn hulp!