Pasvorm kleding van Decathlon

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Pasvorm kleding van Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 12:04

Hallo bokkers,

Ik heb laatst bij de Divoza een nieuwe rijbroek gekocht van het merk Mondini. Het passen van de broeken was echt een hel, normaal heb ik maat 36 (en sommige maat 34) en van het ene merk was 36 te groot/wijd en bij alle andere merken (tot 120 euro) was 36 veel te klein en 38 dan weer te groot etc. Het enige wat mij paste was een Mondini broek maat 40.. Die heb ik dus gekocht maar heb hard nog een paard rijbroek nodig.

Ik wil al een tijd naar Decathlon Rijden aar het is nog best een eindje rijden en kom vaal tijd te kort. Nu wil ik graag wat kleding via hun site bestellen. Uiteraard kan ik gewoon ruilen of terug sturen als het niet past, maar er zijn vast wel bokkers die mij kunnen vertellen of de maten gewoon vallen of bijv klein of groot uitvallen. Dat zou me misschien het ruilen al kunnen besparen.

Hoor graag van jullie als jullie antwoord hebben op mijn vraag :)
Laatst bijgewerkt door KletsKoekje op 04-06-15 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Marie111

Re: Pasvorm kleding van Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 12:07

Volgens mij is hier al eens eerder een vergelijkbare vraag gesteld.
Zelf heb ik het idee dat het vrij klein valt, omdat het een Frans bedrijf is.
Heb je trouwens al eens bij Epplejeck gekeken? www.ej.nl

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 12:10

Ok ik kon mijn vraag niet terug vinden in de zoekactie namenlijk..

Epplejack nog niet gekeken nee, had ik niet aan gedacht omdat die helemaal niet in de buurt zit.
Mooie kortingen op huismerk momenteel. Enig idee of de maten normaal vallen?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:20

Ligt helemaal aan het model (zoals met alles eigenlijk).

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 13:22

maar vaak kun je wel zeggen van franse merken (waar decathlon ook onder valt) dat ze smal\klein vallen :j

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:07

Ik koop vaker rijbroeken bij decathlon en het verschilt per broek welke maat ik nodig heb. Meestal pak ik toch maatje M terwijl ik maatje S-M heb :) Het beste kun je er natuurlijk heen rijden, bespaart teleurstelling voor als je een rijbroek bestelt die past niet

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:11

Ik heb er twee broeken en twee polo's vandaan en gewoon mijn eigen kledingmaat steeds. Vind het fijn spul.

Amberr09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 15:34

Naar mijn idee valt de decathlon kleding klein uit, ik heb zelf twee polo's gehad en die waren zeker een maat groter dan wat ik normaal heb en dan nog te klein..
Persoonlijk zou ik aanraden om te gaan passen in de dichtsbijzijnde winkel, zeker als je al zo'n moeite hebt met een goed passende rijbroek te vinden zou ik niet zomaar gaan bestellen..

Marizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 07:20

Qua broeken kan ik je niet helpen, maar de polo's vind ik al aan de korte kant (nu ben ik zelf ook wel lang hoor -> 1.80), maar ze zijn van het wassen ook nog iets gekrompen (gewoon op 30 graden gewassen). Ik bestel er in ieder geval niets weer :o

HV polo heeft wat dat betreft mooie kleding (al zou ik daar ook nooit de volle mep voor betalen en wacht ik met aankopen altijd tot ze keuzekorting o.i.d. hebben).
Laatst bijgewerkt door Marizi op 15-06-15 07:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 07:32

Ik heb alleen rijbroeken van decatlon en heb zowel xs en s. De xs zijn van onder iets te kort voor mij, maar passen voor de rest perfect en de s zit dan weer iets te los, maar is wel lang genoeg.. Beide vind ik wel gewoon goed zitten. Ik zit momenteel ook met alle broeken tussen de xs en s, dus denk op zich dat je eigen maat gewoon moet passen. Ik ben wel van België, dus wel wat kleiner als jullie waarschijnlijk..

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 14:53

Ik heb vorig jaar een rijbroek gekocht daar, maar S/36. Normaal heb ik maat 34/36 maar deze was echt veel te klein en strak. Nu heb ik er een van maatje M/38 en hij is een ieniemienie beetje te groot maar zit verder helemaal prima. :)

lunabokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:51

Ik denk dat passen toch wel het beste is. Lijkt mij niet lekker als je broek niet goed zit.