Ik zoek rijschoenen die niet van leer zijn maar wel lang mee gaan, kwalitatief goed zijn én lekker zitten (rubber is dus muah)
Zijn er mensen die deze hebben en mij het merk kunnen vertellen of mensen die tips hebben?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marie111 schreef:Je zoekt dus jodhpurs.
Waarom geen leer? En wat is je budget?
Myrthe2003 schreef:ja ik heb ze kunstof rijlaarzen (niet rubber) van EJ ze zitten lekker en lijken echt op leer
Veulen84 schreef:Zo iets?
Lous schreef:Kunstleer gaat snel brokkelen. Zo ook mijn ervaring.
Rubber of leer niks anders hier, mijn kunststof paar gingen misschien net een half jaar mee.
Maar zo kom ik in ieder geval op veel verschillende site's terecht. Carlos2000 schreef:Lous schreef:Kunstleer gaat snel brokkelen. Zo ook mijn ervaring.
Rubber of leer niks anders hier, mijn kunststof paar gingen misschien net een half jaar mee.
ik snap je zin niet helemaal: kunstleer brokkelt snel maar rubber of leer brokkelt ook? Bedoel je dat?
Ik wil gewoon geen leer vandaar dat ik zoek naar een goed alternatief, als dat betekend dat ik er maar een jaar mee kan doen dan is dat maar zo.
Bedankt voor de tips al allemaal! Ik heb de perfecte nog niet helemaal gevonden want ik wil eigenlijk ook nog graag in de kleur bruinMaar zo kom ik in ieder geval op veel verschillende site's terecht.
Marie111 schreef:Oké, maar dat kunststof gemaakt wordt van olie, wat weer slecht is voor de natuur vind je geen probleem?
Verder zweet kunststof natuurlijk heel erg. Dat is weer niet zo goed voor je voeten.
En uit 1 koeienhuid kunnen meerdere paren schoenen gemaakt worden.
In elk geval begrijp ik dat anti-leer gedoe niet zo. Een koe is meer dan een lapje leer.
Carlos2000 schreef:ah! dat ziet er goed uit, heb je ervaring met die site en/of het merk?
edit: oh hahaha het is jouw eigen site? Kan je iets vertellen over de kwaliteit en de stijfheid van de stof? Is het bijvoorbeeld een hele stijve schoen en blijft dit zo of wil hij wel wat vormen?