Ik wil binnenkort weer eens naar het twiske. Is het ruiterterrein daar nog ok? Er was vroeger een bak en hindernissen, zijn die daar nog? Vroeger ging ik altijd over de weg er heen met mijn pony en croste dan in 25 minuten het Twiske door. Nu wil ik pony van mijn dochter meenemen en daar een beetje wandelen en picknicken. Dus dan wilde ik parkeren bij het ruiterterrein om van daar uit een wandelingetje te doen en misschien nog een beetje rijden op het ruiterterrein.
Je hebt het denk ik wel over langer dan 10 jaar geleden..? Ik ben nu verhuisd, maar tot 2 jaar geleden reed ik regelmatig door het Twiske. Het 'ruiterveldje' was toen al niks anders dan ... een 'veldje'. Wel met een zandring, soort van rijbaan idd. geen hindernissen, gewoon een groot grasveld.. Ik kwam daar 10 jaar geleden staan, en ben nu 2 jaar weg al.
Dank voor jullie antwoorden, het is inderdaad lang geldeden. 25 jaar terug. Maar goed vandaar uit is dan denk ik een goede basis om te een stukje te gaan wandelen.
Dabo
Geplaatst: 27-05-15 08:43
Hobbyhorse schreef:
Waar in het Twiske is (of was) dat ergens?
Het is bij een parkeerterrein, nummer weet ik niet eigenlijk. Aan de Oostzaan (de Haal) kant, ergens halverwege.
Niet zondag gaan in ieder geval dan is er een festival in het Twiske
Dabo
Geplaatst: 27-05-15 11:16
Freedom30 schreef:
Dus via Oostzaan het Twiske in toch?
Ja, de grote ingang zit aan het begin van Oostzaan, wijst zich vanzelf. Maar dan... geen idee! Kwam nooit met de auto in het Twiske, alleen te paard hahaha
Op de website van het Twiske staat gewoon een plattegrond van het terrein incl alle parkeerplaatsen. Denk dat je daar ook voldoende informatie op kan vinden