Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

FD_horses schreef:Mijn shetlanders staan altijd zonder bescherming op de trailer voor shows. Mijn haflinger is laats 2x mee geweest , toen hij uit de trailer kwam had hij allemaal krassen in zijn hoeven, ik vermoed door zijn evenwicht dat hij op zijn eigen hoeven is gaan staan, dit ook bij de achter hoeven. Ik heb nu spring schoenen en transport beschermers voor hem besteld. Hopelijk gaat dit dan beter. Vraag mij alleen af, is dit dan wel goed i.v.m warm worden van de pezen..?
Kans is te groot dat ze afzakken of draaien wanneer het paard er per ongeluk op gaat staan, en daardoor juist gaat staan stampen, trappen etc met alle verwondingen van dien. mirthexhorse schreef:Wij gebruiken ze ook niet.. gebruik op dit moment geen eens peeskappen met rijden. Ik heb veel pogingen gedaan maar ze willen het hier niet. Ze doen erg vervelend en maken heftige bewegingen en ben bangvdatxze zelf gewond raken. Iemand mischien tips?