Ik heb vorige week nieuwe ariats gekocht (zip peformer) met bijpassende ariat concord chaps. In de winkel had ik een paar chaps gepast, maar ze hadden niet de goede lengte in combinatie met de goede kuitmaat. De goede lengtemaat kreeg ik niet dicht en de goede kuitmaat was te lang
. Ze hebben dus chaps in maat MS besteld en ik dacht dat deze gewoon goed waren (ik heb ze ook gepast). Nu heb ik ze echter een paar keer in huis en 1 keer met rijden aangehad en ik twijfel toch wel over de maat.. De rits gaat nu best makkelijk dicht en zit van achteren mooi aangesloten, maar op een aantal andere plekken vind ik het toch wel wijd. Het elastiekje onder m'n schoen heeft ruimte over en aan de onderkant zit sowieso ook redelijk wat ruimte.. Ook bovenaan sluit het niet helemaal aan ( ik weet niet of dit altijd zo is met laarzen?) en er zitten heel veel 'kreukels", wat volgens mij ook wel hoort maar niet zoveel? Ik zou graag jullie mening hierover horen om reageren kijken of het een probleem is. Ik wil natuurlijk wel langer met deze chaps kunnen doen en aangezien ze nog wijder worden met het dragen maar nu ook al aardig wijd zitten, twijfel ik.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen☺